به گزارش پارس نیوز،  آخرین بازیکنی که با پیراهن شماره ۷ استقلال خوش درخشید کاپیتان تکرار نشدنی این تیم، فرهاد مجیدی بود. مجیدی که در حال حاضر یکی از محبوب ترین چهره های استقلال در میان هواداران این تیم است، سالهای آخر فوتبالش را با پیراهن شماره ۷ در ترکیب این تیم آنقدر درخشید که بعد از او هیچ بازیکنی نتواند سنگینی این پیراهن را تحمل کند.

بعد از مجیدی این پیراهن بر تن بازیکنان دیگری هم رفت که هیچ یک از آنها نتوانستند خاطرات خوش این پیراهن را تکرار کنند. بختیار رحمانی اولین بازیکنی بود که پیراهن شماره ۷ استقلال را بعد از مجیدی بر تن کرد و با این پیراهن موفق نشد. رحمانی تنها نیم فصل در استقلال حضور یافت و با این تیم خداحافظی کرد.

حسن بیت سعید دیگر بازیکنی بود که این شماره را در استقلال تصاحب کرد و وی نیز همان راهی را رفت که پیش از او رحمانی رفته بود.

هرچند در این میان یک نابغه مثل تیام برای مدتی با پیراهن شماره ۷ استقلال خوش درخشید، اما این پیراهن به اعجوبه ای مثل تیام هم وفا نکرد و این مهاجم گلزن هم خیلی زود از جمع آبی پوشان جدا شد. 

مارکوس نیومایر دومین بازیکن خارجی و چهارمین نفری بود که بعد از مجیدی صاحب پیراهن شماره ۷ استقلال شد. اما سنگینی این پیراهن را حتی بازیکن باتجربه ای مثل نیومایر هم نتوانست تحمل کند تا وی نیز به سرنوشت دیگرانی که بعد از مجیدی این پیراهن را بر تن کردند شود.

اگر تیام را قربانی این پیراهن ندانیم، نیومایر را باید بعد از بختیار رحمانی و حسن بیت سعید سومین قربانی پیراهن شماره ۷ آبی ها بدانیم که تنها نیم فصل در این تیم دوام آورد. باید دید که سرانجام چه بازیکنی طلسم این شماره پیراهن را در استقلال خواهد شکست.