به گزارش پارس نیوز، از صبح امروز (شنبه) ۲۴ آذر ماه مبارزات مرحله نیمه‌نهایی دومین دوره مسابقات گرنداسلم تکواندو به میزبانی کشور چین پیگیری شد که به این ترتیب، دو نماینده تکواندوی ایران در این مسابقات به فینال وزن ۸۰+ کیلوگرم و دیدار رده بندی وزن ۵۸- کیلوگرم راه یافتند.

در پایان رقابت‌های امروز، سجاد مردانی تکواندوکار وزن ۸۰+ کیلوگرم ایران در مرحله نیمه‌نهایی به مصاف "ژائوکسیانگ سانگ" هوگوپوش چینی رفت که در مجموع راند شماری با نتیجه ۲ بر صفر به برتری رسید. این رقابت‌ها به صورت دو راند از سه راند برگزار می‌شود که به این ترتیب مردانی در دو راند پیاپی با نتایج ۶-۱ و ۱۴-۸ حریفش را شکست داده و راهی فینال شد.

مردانی برای رسیدن به این مرحله پیش از این "استفن لامبدین" آمریکایی را در مرحله یک‌هشتم و "گیل یانگ بیوئن" از کره‌جنوبی را در مرحله یک چهارم نهایی شکست داده بود.

اما دیگر نماینده ایران آرمین هادی‌پور در وزن ۵۸- کیلوگرم بود که در دیدار نیمه‌نهایی، با حساب ۲ بر صفر در مجموع راند شماری نتیجه را به "جون جانگ" از کره‌جنوبی واگذار کرد و به مبارزه رده‌بندی راه یافت. نتایج سه راند مبارزه هادی‌پور با حریف کره‌ای به ترتیب ۳-۳، ۸ -۶ و ۴-۳ به سود حریف کره‌ای است.

هادی‌پور برای صعود به این مرحله، پس از یک دور استراحت در نخستین دیدار خود(مرحله یک‌چهارم)، "ساوکویهاری رامنارونگ" هوگوپوش تایلندی را شکست داده بود.

هدایت تکواندوکارن ایران در این رقابت‌ها را سید نعمت خلیفه به عنوان سرمربی بر عهده دارد. نمایندگان ایران برای برگزاری دیدارهای فینال و رده‌بندی خود فردا(یکشنبه) ۲۵ آذر ماه به روی شیاپ‌چانگ می‌روند.