به گزارش پارس نیوز، حمید درخشان در گفتگو با خبرنگاران در خصوص عملکرد  پرسپولیس در نیم فصل رقابت های لیگ برتر گفت: عملکرد پرسپولیس شاهکار بود. این تیم با وجود کمبود بازیکن توانست بهترین نتایج ممکن را بگیرد و هوادارانش را راضی نگه دارد.

سرمربی اسبق پرسپولیس در خصوص برد سه بر یک شب گذشته این تیم مقابل پارس جنوبی جم افزود: اتحاد تیمی بازیکنان پرسپولیس باز هم تاثیرگذار بود. انسجام تاکتیکی این تیم کمک کرد آنها با وجود نداشتن چندبازیکن کلیدی خود باز هم موفق شوند. بشار رسن و کمال کامیابی نیا در این بازی غایب بودند اما بازیکنان جوان پرسپولیس به راحتی در ترکیب تیم قرار گرفتند و بازی همیشگی خود را نمایش دادند.

وی در ادامه درباره حضور بازیکنان جدید پرسپولیس نظیر سروش رفیعی، مهدی شیری، مهدی شریفی و مهدی ترابی اظهار داشت: پرسپولیس در ابتدای فصل با بازیکنان کارامدی قرارداد بست، اما فکر می کنم این تیم باز هم باید در خطوط سه گانه خود بازیکن بگیرد. در غیر اینصورت با ادامه روند فعلی به مشکل خواهد خورد. اگر پرسپولیس بتواند مدافع خوب جذب کند، مشکلات خود در بازی های دشوار را هم به حداقل می رساند.

سرمربی سابق پرسپولیس در پایان راجع به شانس پرسپولیس برای رسیدن به هت تریک قهرمانی تاکید کرد: اگر ثبات مدیریتی در پرسپولیس به وجود بیاید خواهد توانست روند رو به رشد خود را حفظ کند. این تیم لایق رکوردهای دنباله دار است و می تواند امسال هم به این موفقیت برسد.