به گزارش پارس نیوز، بعد از جام جهانی و عملکرد درخشان علیرضا بیرانوند با پیراهن تیم ملی، معلوم بود تیم‌های اروپایی سراغ خرید گلر شماره یک تیم ملی می‌آیند، ولی علیرضا با وجود داشتن پیشنهاد‌های ریز و درشت با توجه به محرومیت پرسپولیس از جذب بازیکن و مخالفت باشگاه با رفتن بیرانوند، این دروازه‌بان در پرسپولیس ماندنی شد. با شروع رقابت‌های لیگ برتر، برانکو اعلام کرد با توجه به عدم آمادگی بیرانوند و عدم حضور او در تمرینات پیش‌فصل، علیرضا هفته‌های اول لیگ برتر را از روی نیمکت آغاز خواهد کرد. از طرفی با توجه به حضور فعال بوژیدار رادوشوویچ در تمرینات و بازی‌های تدارکاتی پیش‌فصل و از طرف دیگر به منظور حفظ بیرانوند برای ادامه راه لیگ برتر و بازی‌های حساس آسیایی، برانکو ترجیح داد در دو بازی اول مقابل پدیده و فولاد از رادوشوویچ درون دروازه استفاده کند، اما با اتفاقاتی که در چند روز گذشته افتاد، ممکن است معادله دروازه‌بانی پرسپولیس در هفته سوم مقابل استقلال خوزستان عوض شود. نکته اول جدی‌تر شدن مذاکره باشگاه بشیکتاش با بیرانوند و نگرانی هواداران پرسپولیس از جدایی گلر شماره یک تیم‌شان بود که خود علیرضا در مورد این موضوع سکوت کرد و ترجیح داد در مورد پیشنهاد چند میلیاردی بشیکتاش حرفی نزند.

 

نکته بعدی مصاحبه‌های روز‌های اخیر برانکو بود که برخلاف حرف‌های قبلی‌اش مبنی بر اینکه بیرانوند حداقل ۳ هفته بازی نمی‌کند، گفت: شانس بازی رادوشوویچ و بیرانوند برابر است. نکته آخر و شاید نکته کلیدی این ماجرا عملکرد خوب و آمادگی بالای علیرضا در تمرینات اخیر سرخپوشان است که شاید دقیقه ۹۰ نظر برانکو را برای انتخاب گلر اصلی تیم، مقابل استقلال خوزستان تغییر دهد.


رادوشوویچ با توجه به بسته نگه داشتن دروازه‌اش در دو بازی اول، شانس مساوی در مقایسه با بیرانوند برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی دارد. به هر حال چیزی که مشخص است برانکو در درون دروازه دغدغه‌های شیرینی دارد و داشتن دو دروازه‌بان آماده و سرحال دست او را برای انتخاب گلر شماره یک باز گذاشته است. با توجه به شرایط موجود برانکو به نوعی در دوراهی استفاده از رادو و بیرو قرار گرفته و باید دید قفس توری پرسپولیس در هفته سوم به چه کسی می‌رسد.