به گزارش پارس نیوز، برانکو ایوانکوویچ، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران در نشست خبری پس از بازی هفته گذشته تیمش مقابل ذوب آهن که با برتری یک بر صفر این تیم به اتمام رسید با اشاره به ناداوری علیه پرسپولیس اینگونه رفتارها علیه نایب قهرمانان لیگ قهرمانان آسیا را شرم آور خوانده و اظهار داشت «اگر این طور است نامه دهند و بگویند ما قهرمان نشویم و خیلی راحت بازی هایمان را انجام دهیم. در واقع نباید ما را احمق فرض کنند»

این اظهارات در آستانه دیدار سپاهان- پرسپولیس که می توان از آن به عنوان حساس ترین دیدار نیم فصل نخست لیگ برتر یاد  کرد جنجال های زیادی راه انداخت به شکلی که هواداران، کادرفنی و مدیریت باشگاه سپاهان اعتقاد داشتند داور بازی با اظهارات سرمربی کروات پرسپولیس تحت فشار قرار خواهد گرفت. پس از پنالتی مشکوکی هم که در بازی روز گذشته 2 تیم برای تیم تهرانی گرفته شد  سپاهانی ها اعلام کردند صحبت ها و اعتراض های برانکو حتی داور بزرگی مانند علیرضا فغانی را تحت تاثیر قرار داد و سرمربی پرسپولیس با راه انداختن جنگ روانی در روزهای باقی مانده تا شروع این دیدار، در نهایت به هدف خود رسید.

البته در طول لیگ هجدهم بارها چنین اظهاراتی از سوی مدیران باشگاه ها و سرمربیان تیم ها به گوش رسیده و برهمین اساس قرار است سازمان لیگ پس از اتمام تمام دیدارهای نیم فصل نخست لیگ برتر و لیگ یک مانند AFC برای مدیران، سرمربیان و سرپرست های تمام تیم های حاضر در لیگ برتر و لیگ دسته اول درباره  نحوه مصاحبه آنها کارگاه آموزشی  برگزار  کرده و  در این کلاس موارد لازم را برای جلوگیری از ایجاد هرگونه تنش به مدیران و مربیان گوشزد کند.

پس از برگزاری این کلاس ها درصورتی که مدیران  و مربیان تیم ها اظهاراتی را مطرح کنند که منجر به ایجاد حاشیه شود طبق هماهنگی سازمان لیگ و کمیته انضباطی با جرائمی رو به رو خواهند شد.