به گزارش پارس نیوز، پس از حواشی زیادی که برای فوتبال ایران در چند ماه اخیر بوجود آمد و مسئولان سازمان لیگ در راس پاسخگویی به اتفاقات بودند، حیدر بهاروند، رئیس سازمان لیگ تصمیم گرفت تا مسئولان این ارگان را ممنوع المصاحبه کند تا حواشی بیشتر از گذشته نشود.

اتفاقات زشت و زننده در ورزشگاه‌های فوتبال، سوپرجام و قهرمانی احتمالی پرسپولیس، لیگ قهرمانان آسیا و ... از مواردی است که سبب حاشیه در روز‌های اخیر در فوتبال کشورمان شده و سئول نشین‌ها و مدیران وزارت ورزش و جوانان در حال تلاش هستند تا مشکلات را برطرف کنند.

البته برای رفع مشکل هواداران در ورزشگاه ها، باشگاه‌ها نیز به کمک سازمان لیگ و مسئولان فوتبال ایران آمدند تا نواقص برطرف گردد. بر همین اساس باشگاه پرسپولیس تهران تصمیم گرفته تا برای دیدار حساس مقابل صنعت نفت آبادان از لیدر استفاده نکند و حمیدرضا گرشاسبی، سرپرست باشگاه پرسپولیس در این باره گفت: لیدری همراه با تیم به آبادان نمی‌بریم.

مسابقات هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر از فردا (چهارشنبه) با دیدار استقلال تهران و تراکتورسازی آغاز و با بازی سایپا و پارس جنوبی جم - استقلال خوزستان و سپیدرود رشت به پایان می‌رسد.