به گزارش پارس نیوز، تلاش برای رسانه‌ای نشدن اخبار مربوط به مصدومیت بازیکنان کاری است که همه باشگاه‌های لیگ اسپانیا سال‌هاست انجام می‌دهند، اما تیم فوتبال رئال مادرید یک قدم فراتر رفته است. این باشگاه تصمیم گرفته بازیکنانی که به دلیل مصدومیت غایب هستند را معرفی نکند. در دیدار امروز مقابل اونسکا این تیم مارسلو، تونی کروس، سرخیو رگولون و ماریانو را ندارد.

از این لیست دو بازیکن اول مقابل والنسیا و ملیلا هم بازی نکردند. مارسلو در رم مصدوم شد، اما این خبر به طور رسمی تائید نشد. این هفته البته او تمرین کرد، اما در بازی امروز حضور نداشت.

همچنین آخرین بار که تونی کروس را دیدیم روز جمعه، ۳۰ نوامبر بود، زمانی که با زانوی بانداژ شده تمرین کرد. یک روز قبل او اعلام کرده بود مصدومیتی دارد، اما این بار هم رئال مادرید به طور رسمی خبر مصدومیت او را اعلام نکرد. کروس از شبکه‌های اجتماعی استفاده کرد تا به هواداران توضیح دهد که مصدوم است، زانویش مشکل دارد و به زودی نمی‌تواند بازگردد.

درباره دو بازیکن دیگر هم رئال هیچ توضیحی درباره مصدومیتشان نداده است. رگولون در بازی با ملیلا در ترکیب نبود و از آن زمان تا امروز خبری از این بازیکن نبود. آخرین بازیکن داخل این لیست هم ماریانو بود، بازیکنی که برای بازی با اونسکا آماده هم نبود. درباره وضعیت این بازیکن هیچ اطلاعات دقیقی در دسترس نیست.

به نظر سولاری قصد ندارد کسی از وضعیت بازیکنان تیمش چیزی بداند. برای مثال در بارسا همیشه می‌دانید بازیکن مصدوم شده و زمین تقریبی بازگشتش چقدر است. اما در رئال مادرید سولاری مصدومیت‌ها یک راز بزرگ هستند.