به گزارش پارس نیوز، مارسلو یکی از بازیکنان کلیدی رئال مادرید محسوب می‌شود. مدافع برزیلی بازیکن مستعدی است که اغلب در شروع فصل دچار افت می‌شود. او پس از تعطیلات تابستانی همیشه در شرایط آرمانی قرار ندارد. عملکرد مارسلو در دیدار شنبه برابر اتلتیکو بیلبائو در سن مامس قابل تامل بود. او در دفاع کند بود و در کارهای تهاجمی حضور نداشت.

آمار نشان می‌دهد او در اشتباه‌ها بالاتر از دیگر بازیکنان قرار دارد. مدافع برزیلی ۱۱ پاس نادرست داد، ۱۵ توپ را از دست داد. پاسی در محوطه جریمه نداد و با خطای بازیکنان حریف متوقف نشد. او در میان مدافع‌های مادرید کمترین تعداد پاس را داشت (۵۳ پاس).

با این حال تمام آمار مارسلو بد نبود. او توانست مانند رافائل واران شش توپ ربایی داشته باشد اما آمار ضعیف‌تری نسبت به سرخیو راموس و دنی کارواخال (مدافع مادرید)‌ داشت. قابل توجه‌ترین عملکرد بازیکن برزیلی تعداد شوت‌هایش بود. او سه ضربه زد که دو شوت به بیرون رفت و ضربه دیگر بلوکه شد. مارسلو بیش از کریم بنزما (دو)، لوکا مودریچ (یک) و یا تونی کروس (صفر) شوت کرد. تنها مارکو آسنسیو و گرت بیل بیش از او ضربه زدند (۵ شوت).

او دو عملکرد فوق‌العاده‌ فردی داشت و در یک صحنه به زیبایی توپ را کنترل کرد که باعث شد تماشاگران به وجد بیایند. با این حال مدافع برزیلی نتوانست در خط حمله به دیگر هم‌تیمی‌هایش کمک کند و مادرید دو امتیاز مهم را از دست داد.

مارسلو، مارسلو است و همیشه به انتقادات پایان می‌دهد. با این حال اکنون از شرایط آرمانی‌اش فاصله دارد و در این فصل به خاطر نبود تئو هرناندز (به صورت قرضی در رئال سوسیداد بازی می‌کند) کمتر استراحت خواهد کرد. رگیلون (در تیم‌های پایه مادرید بازی می‌کند) و ناچو فرناندس حضورشان می‌تواند اجازه تنفس به مارسلو بدهد. با این حال مادرید در این فصل بیش از هر زمان دیگر به بهترین مارسلو نیاز دارد و هنوز مدافع برزیلی با این شرایط فاصله دارد.