به گزارش پارس نیوز، در ماه های اخیر از کارلوس کی روش، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران به عنوان یکی از گزینه های اصلی جانشینی خوزه نستور پکرمن، سرمربی آرژانتینی سابق تیم ملی کلمبیا نام برده شده است.

اکنون خولیو بلانیوس یکی از مشاوران رادیو بلو کلمبیا فاش کرده است که مدیران فدراسیون فوتبال این کشور با کارلوس کی روش ملاقات کرده و مذاکراتی با او انجام داده اند.

بولانیوس ادعا کرده است این ملاقات در سفر اخیر کی روش به مادرید برای تماشای دیدار فینال کوپا لیبرتادورس بین ریورپلاته و بوکاجونیورز صورت گرفته و احتمال دارد مربی پرتغالی به عنوان سرمربی بعدی سه رنگ ها(لقب تیم ملی کلمبیا) انتخاب شود.

جیمز رودریگوئز و شانون ده لیما از مدیران فدراسیون کلمبیا هم مانند کی روش در زمان برگزاری این بازی در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو حضور داشته و از فرصت خود برای مذاکره با سرمربی ۶۵ ساله تیم ملی ایران استفاده کرده اند‌.

کارلوس کی روش به عنوان یک تکنسین در فوتبال جهان شناخته شده و در طول دوران ۳۰ ساله سرمربیگری خود دست آوردهای زیادی مانند هدایت یکی از بهترین تیم های تاریخ پرتغال با بازیکنانی چون لوئیس فیگو، پدر پائولتا و روی کاستا را در کارنامه دارد.