به گزارش پارس نیوز،  روبن داریو هرناندز، تنها بازیکن کلمبیاییست که زیر نظر کارلوس کی روش، سرمربی کنونی تیم ملی ایران که گزینه اصلی هدایت کلمبیا می باشد، کار کرده است.

سایت «Antena 2 » به سراغ این بازیکن کلمبیایی رفته تا از سبک بازی سرمربی پرتغالی و نظرش درباره حضور کی روش در راس کادر فنی کلمبیا جویا شود. بازیکن سابق تیم ملی کلمبیا درباره این موضوع گفت: من زمانیکه زیرنظر کی روش در تیم مترو استارز آمریکا کار می کردم، متوجه شدم که او رو به بازی مستقیم می آورد و آنچه که در اروپا اجرا می شد را اجرایی می کند. او تیم ها را تحت فشار می گذاشت و به سرعت و حملات هجومی شهرت داشت.

وی افزود: اکنون با گذشت بیش از دو دهه از کار کردنم با او ، کی روش در جام های مختلف حضور پیدا کرده و با بازیکنان بزرگی کار کرده پس بدون شک او در کارش پیشرفت کرده است.

بازیکن سابق تیم ملی کلمبیا کی روش را مناسب هدایت تیم ملی کشورش ندانست، گفت: به نظرم اکنون سرمربیان داخلی توانمندی مثل لوئیس فرناندز سوارس، خورخه بینتو و آلبرتو گامیرو را داریم و همچون مربیان کلمبیایی توانمندی که در خارج از کشور کار می کنند مثل رویدا و کارلوس اوسریو را داریم. به نظرم در شرایط کنونی آمدن مربی غیرکلمبیایی تنها باعث به هدر دادن استعدادهای کلمبیا می شود و خوب نیست.