به گزارش پارس نیوز، تیم استقلال توانست در یک دیدار یک طرفه و پر گل سپیدرود را در رشت شکست دهد و بیش از پیش خود را به جمع صدرنشینان اضافه کند.

 

وینفرد شفر که از نمایش شاگردان خود در عضدی رشت ذوق‌زده و مسرور بود فاتحانه وارد کنفرانس خبری شد و آماده شد تا به سوالات خبرنگاران پاسخ دهد اما در اقدامی جنجالی پشت میکروفون صدا و سیما قرار نگرفت و اعلام کرد که به دلیل اتفاقاتی که در مورد درج نام باشگاه استقلال در یکی از بخش‌های خبری افتاده حاضر نیست پشت میکروفون صدا و سیما بنشیند.

 

در همین حین شفر جمله‌ای را به زبان آلمانی خطاب به خبرنگاران حاضر در نشست می‌گوید که واقعا دور از شان و شخصیت یک مربی است.

 

سرمربی استقلال زمانی که صدای خبرنگاران در هم می‌پیچد عبارت ( Halt mal die klappe ) را بر زبان جاری می‌سازد که در زبان عامیانه آلمانی به معنای " گاله را ببندید" است.

 

این رفتار و گفتار از جانب سرمربی تیم استقلال به خبرنگاران اصلا زیبنده نیست و انتظار می‌رود باشگاه استقلال به سرمربی خود در این مورد تذکرات لازم را بدهد و کمیته انضباطی نیز به این مساله ورود کند. این ویدیو در فضای مجازی در حال انتشار است و عجیب اینکه مدیران استقلال تاکنون واکنشی به این موضوع نداشته‌اند.