به گزارش پارس نیوز، تیم فوتبال استقلال در حالی پس دیدار مقابل پدیده در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر نیم فصل اول لیگ برتر را به پایان رساند که مدیران این باشگاه پس از دریافت لیست وینفرد شفر در تکاپوی جذب بازیکن برای تقویت آبی پوشان پایتخت در ادامه رقابت‌های و لیگ قهرمانان آسیا هستند.

با توجه به مشخص شدن وضعیت قرارداد بازیکنانی همچون نیومایر و الحاجی گرو در نیم فصل، مسئولان استقلال می‌توانند جپاروف هافبک ازبکستانی را به لیست آبی پوشان پایتخت اضافه کنند.

خبر جدایی جابر انصاری از مدت‌ها پیش به گوش می‌رسید که البته این بازیکن در بازی با سپید رود در رقابت‌های لیگ برتر موفق به گلزنی شد، اما به نظر هنوز قلم قرمز شفر روی نام این بازیکن باشد و او یکی از خروجی‌های استقلال در نیم فصل باشد.

میثم تیموری دیگر بازیکن تیم فوتبال استقلال که پس از رهایی از مصدومیت آن طور که باید در ترکیب قرار نگرفته، شاید یکی از خروجی‌های دیگر این تیم باشد.

استقلالی‌ها باید پس از مشخص کردن وضعیت بازیکنان نام برده و بررسی پیشنهاد خارجی مرتضی تبریزی، بازیکنان ناکار آمد را از لیست خارج کنند تا بتوانند بازیکنانی همچون محسن کریمی، داریوش شجاعیان، مرتضی آقاخان و جپاروف را به لیست اضافه کنند.