به گزارش پارس نیوز، اولین تمرین استقلال پس از تساوی برابر پرسپولیس و یک روز استراحت، در زمین مجموعه ورزشی صنایع دفاع برگزار شد. حاشیه های این تمرین را در زیر می خوانید:

* قبل از شروع تمرین، بازیکنان در جلسه فنی شرکت کرده و سرمربی استقلال نکات فنی در مورد بازی پرسپولیس و دیدار سه‌شنبه این تیم برابر نفت مسجد سلیمان را به بازیکنان یادآوری کرد.

* خسرو حیدری، روزبه چشمی و طارق همام به دلیل مصدومیت، به کلینیک رفتند و در تمرین امروز غایب بودند.

* به مناسبت سالروز تولد کولی، بازیکنان به او تبریک گفته و برای مربی خود آرزوی موفقیت کردند.

* محسن کریمی تمرینات خود را به طور اختصاصی زیر نظر کادر پزشکی و مربی بدنساز انجام داد.

* بازیکنانی که مقابل پرسپولیس به طور کامل به میدان رفته بودند، ۳۰ دقیقه ریکاوری، سپس تنیس فوتبال بازی کردند و پس از آن محل تمرین را ترک کردند.

* وینفرد شفر بعد از جلسه فنی، باز هم قبل از شروع تمرین، دقایقی با بازیکنانش صحبت کرد. پس از صحبت‌های سرمربی استقلال، بازیکنان زیر نظر فیلیپ، بدن‌های خود را گرم کرده، سپس به کارهای سرعتی و کششی و در آیتم بعدی، به بازی آقاوسط پرداختند.

* بخش بعدی تمرین، اختصاص به مرور کارهای تاکتیکی و تکنیکی داشت که شفر و همکارانش به دقت این تمرین را زیر نظر داشتند.

* آیتم بعدی، اختصاص به زدن ضربات ایستگاهی و شوت از راه دور بود. بخش پایانی تمرین، بازیکنان یک فوتبال درون تیمی را برگزار کردند.

* تمرین آبی‌پوشان پس از ۹۰ دقیقه به پایان رسید و این تیم فردا تمرینات خود را در مجموعه ورزشی صنایع دفاع ادامه خواهد داد.

تیم فوتبال استقلال تهران روز سه‌شنبه (دهم مهرماه) و از مرحله یک شانزدهم جام حذفی در مسجد سلیمان به مصاف نفت این شهر خواهد رفت.