به گزارش پارس نیوز، 

روزنامه برزیلی «فویا دِ سائو پائولو» روز چهارشنبه نوشت: پله ضمن تایید غیرقابل مدافع بودن تمارض های کاپیتان کنونی برزیلی ها، از او خواست تا از نهایت تواناییش بهره ببرد.

پله دوست داشتنی که به همراه سلسلئو قهرمان سه دوره جام جهانی شده است، اظهار داشت: دفاع کردن از نیمار بابت تمام کارهایی که غیر از فوتبال در زمین انجام می دهد، کار سختی است؛ او بدشانس بود چرا که قهرمان نشدن برزیل در جام جهانی او را انگشت نما کرد.

وی ادامه داد: در اروپا 2 بار با نیمار ملاقات کردم؛ ما حرف زدیم و من به او اینگونه توضیح دادم: «خدای فوتبال، این هدیه را به تو اعطا کرده است چرا قضیه را بغرنج می کنی؟!!»

پله بر این باور است که نیمار نسبت به هم تیمش در پاری سن ژرمن یعنی «کیلین امباپه» که جایزه برترین بازیکن جوان سال را پس از قهرمانی آبی ها در روسیه از آن خود کرد، بازیکن بهتری است.

این اظهارات در حالی عنوان شده است که امباپه پس از به ثمر رساندن یکی از گل های تیمش در جریان پیروزی 4 بر 2 آن ها مقابل کرواسی در فینال جام جهانی 2018، بعد از پله که در سال 1958 این افتخار را کسب کرد، به نخستین بازیکن جوان قابل مقایسه با پله بزرگ تبدیل شد.

ستاره تمام نشدنی برزیل در این باره تصریح کرد: مردم مرا با امباپه مقایسه می کنند، شباهت هایی هم وجود دارد، درست است. او در حال حاضر 19 سال دارد و جام جهانی را بالای سر برده است.

وی افزود: به نظرم نیمار بازیکن کامل تری است اما در اروپا همه درباره امباپه حرف می زنند.

در میان گزارش های ضد و نقیض منتشر شده در ماه ژانویه و به دنبال لغو ناگهانی حضور برنامه ریزی شده پله برای رویدادی در انگلیس، نگرانی هایی در خصوص سلامتی جسمانی پله بروز کرد اما او در این مصاحبه از وضعیت رو به بهبودی خود خبر داد.

انتهای پیام/