به گزارش پارس نیوز، تیم ملی بسکتبال روز گذشته موفق شد با شکست فیلیپین بلیت جام جهانی 2019 را برای خود رزرو  و مردم و جامعه بسکتبال را خوشحال کند، اما این صعود ظاهرا برای برخی اغراق آمیز شده و چشم بر روی همه چیز بسته‌اند و به دنبال عوام فریبی هستند.

مسعود قاسمی، سرپرست تیم ملی که حواشی اخیر در تیم ملی دستپخت وی بود در اظهار نظری جالب بعد از صعود گفته است: خدا را شاکرم که اعتماد فدراسیون و کادر فنی به جوانان با انگیزه جواب داد و حالا ایران هر روز به جام جهانی نزدیک تر می شود.

مشخص نیست از نظر سرپرست تیم ملی بازیکن جوان چه سنی دارد و شاید هم به عقیده وی کسی که کمتر در تیم ملی بوده باشد، جوان محسوب می‌شود!

شاید آقای سرپرست شناختی از بازیکنان و سن آنها ندارد و باید بداند آرن داودی و حامد حسین زاده با 32 سال، روزبه ارغوان با 30 سال، محمد حسن زاده با 28، محمد جمشیدی با 27 سال جوان محسوب نمی‌شوند و بهنام یخچالی هم که ستاره این روزهای بسکتبال است 24 ساله است.

قاسمی که اعتراض‌های زیادی به حضور وی در فدراسیون تحت اختیار رامین طباطبایی می‌شود، شاید فراموش کرده که جوان ترین بازیکن ایران نوید رضایی‌فر با حدود 20 سال سن است که در این پنجره تنها 13 دقیقه مقابل استرالیا و 7 دقیقه برابر فیلیپین بازی کرد و بیشتر نیمکت نشین بود.

 تیم ملی روز گذشته بازی خوبی را مقابل فیلیین انجام داد و موفق شد جهانی شود، اما مسئولان فدراسیون و تیم ملی نباید با بزرگ‌نمایی سعی در موفق جلوه دادن خود کنند.