به گزارش پارس نیوز، تیم ملی کشتی آزاد از روز سوم آذرماه با برگزاری نخستین اردوی آماده سازی زیر نظر غلامرضا محمدی کار خود را آغاز کرد. آزادکاران اواخر سالجاری حضور در رقابتهای بین المللی جام تختی را پیش رو دارند و اوایل سال آینده هم باید در رقابتهای قهرمانی آسیا به میدان بروند.

در همین راستا کادر فعلی تیم ملی کشتی آزاد برنامه های مدون خود برای حضور در رویدادهای پیش رو را به سرپرست فدراسیون کشتی ارائه کرده تا برای اجرای شدن به تایید وی برسد.

هادی حبیبی سرپرست تیم ملی کشتی آزاد در حاشیه برگزاری نخستین اردوی آزادکاران گفت: تمامی اقداماتی که باید برای شکل گیری و آماده سازی تیم ملی صورت گیرد در برنامه ارائه شده ما به سرپرست فدراسیون پیش بینی و مدون شده و ما در انتظار تایید نهایی آن هستیم.

وی تصریح کرد: حضور در رقابتهای انتخابی در این برنامه ها جایگاه ویژه ای دارد و تاکید فراوانی روی آن شده و مطمئنا این موضوع همچون قبل برای کادر فنی جدید هم اهمیت زیادی دارد.

حبیبی افزود: اولویت کاری ما با توجه به تقویم پیش رو، حضور در جام تختی است و فعلا در منتظریم تا ببینیم این مسابقات بین المللی همچنان  به عنوان رنکینگ اتحادیه جهانی محسوب می شود یا خیر؟

سرپرست تیم ملی کشتی آزاد در پایان به اعزام برخی از اردونشینان به تورنمنت بین المللی در روسیه هم اشاره کرد و گفت: رقابت های بین المللی جام الروسا در روزهای ۱۰ و ۱۱ آذرماه، به صورت تیم به تیم و در اوزان المپیکی در شهر مسکو روسیه برگزار می شود ما ۶ نفر را به این تورنمنت اعزام خواهیم کرد.

 ترکیب تیم اعزامی به این مسابقات به شرح زیر است:

۵۷ کیلوگرم: نادر حاج آقا نیا

۶۵ کیلوگرم: پیمان بیابانی

۷۴ کیلوگرم: امیرحسین کاووسی

۸۶ کیلوگرم: احمد بذری قلعه

۹۷ کیلوگرم: عباس فروتن

۱۲۵ کیلوگرم: یداله محبی

سرمربی: غلامرضا محمدی

مربیان: ابراهیم مهربان- علی شکری پور