به گزارش پارس نیوز، الما آویرو خواهر کریستیانو رونالدو و میگل پایسائو دوست صمیمی کریستیانو بعد از آنکه توپ طلای 2018 به لوکا مودریچ اعطا شد و در مراسم اهدای جوایز خبری از نام کریستیانو رونالدو نبود، در شبکه‌های اجتماعی به تندی به انتقاد از این مراسم پرداختند. خواهر کریستیانو، الما آویرو در حساب اینستاگرام خود با انتشار یک پست نوشت:" متاسفانه در دنیایی زندگی می‌کنیم که انسانهای کوچک، مافیا و پول‌پرست‌ها در آن قدرت دارند. اما قدرت خدا از همه بیشتر است. خدا ممکن است چیزی را از کسی بگیرد ولی دوست‌دارانش را هرگز رها نمی‌کند".

 

 

میگل پایسائو دوست صمیمی رونالدو هم در اینستاگرام خود با انتشار پستی مفصل به ذکر دلایلی پرداخت که به عقیده‌‌ی او کریستیانو رونالدو را  شایسته‌ی دریافت توپ طلای 2018 می‌کرده. میگل پایسائو در اینستاگرام خود نوشت:"کارهایی که کریستیانو در سال جاری کرده فوق‌العاده بوده. ندادن توپ طلا به کریستیانو، بی‌احترامی مطلق به ستاره‌ای بوده که دریافت جایزه‌ی بهترین فوتبالیست دنیا بودن حق مسلم او بوده است. خیلی‌ها می‌گویند من چون دوست او هستم این حرف را می‌زنم. ولی نه، واقعیت این نیست. من منصفانه نگاه می‌کنم و حقایق را نادیده نمی‌گیرم. حقایقی که آنقدر واضحند که نمی‌توان نادیده‌شان گرفت. کسانی که نمی‌خواستند توپ طلا را به رونالدو بدهند چشم‌شان را به روی حقایق تاریخ فوتبال بستند و نگذاشتند کسی که در واقعیت بهترین فوتبالیست دنیا است یک سال دیگر جایزه‌ای که حقش است را بدست آورد".

 

 

 

میگل پایسائو در ادامه نوشت:" هیچکس فصل را به خوبی کریستیانو شروع نکرد و مثل او با گلها، پاسهای گل و نمایش‌های درخشانش نگاه همه‌ی  فوتبالدوستان را به خود معطوف نکرده بود. در این واقعیت‌ها هیچ شکی نیست. ولی شک ندارم که آنها مجبور خواهند شد حالا حالاها با واقعیت رونالدو به عنوان بهترین فوتبالیست دنیا کنار بیایند. این داستان ادامه دارد. CR7 ، برادر به تو افتخار می‌کنم. تو بهترینی".