به گزارش پارس نیوز، 

رئیس فدراسیون فوتبال در دوره کارگاه بازاریابی فوتبال که با حضور مدرس کنفدراسیون فوتبال آسیا و به میزبانی هتل آکادمی فوتبال برگزار شد، دقایقی را سخنرانی کرد.

مهدی تاج گفت: فوتبال ایران بسیار وسیع است و نزدیک به 5600 مسابقه فوتبال برگزار می شود. در بخش فوتسال و فوتبال ساحلی نیز طور جداگانه مسابقات لیگ برگزار می شود.

وی در ادامه بیان کرد: تیم ملی فوتبال بزرگسالان مدتهاست که اول آسیا است. در بخش فوتسال اول آسیا و سوم جهان هستیم. در بخش فوتبال ساحلی دوم جهان هستیم. در بخش فوتسال بانوان نیز اول آسیا هستیم . امسال بعد از ژاپن به عنوان دوم آسیا از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا معرفی شده ایم و سال گذشته نیز برترین فدراسیون در آسیا بودیم. تمامی این موارد نشان می دهد که امتیاز بسیار خوبی داریم و کشوری هستیم که پر از رویداد و همایش های انسانی را در کشور برگزار می کنیم.

وی ادامه داد: هیچ دستگاهی میلیون ها نفر را در ورزشگاه نمی تواند جمع کند اما با برگزاری یک دیدار شاهد حضور جمع کثیری از علاقمندان در ورزشگاههای مختلف هستیم.

رئیس فدراسیون فوتبال در ادامه بیان کرد: در خصوص ساختمان جدید فدراسیون فوتبال در حال قرارداد با یکی از اپراتور های معتبر هستیم که به زودی ساخته خواهد شد. ضمن اینکه کمپ تیم ملی را در اختیار یک اسپانسر قرار می دهیم. برنامه نوینی در لیگ فوتبال و در بخش بازاریابی طراحی شده که کاملا مورد تایید است و به گونه ای شده که پول به صورت مستقیم وارد سیستم می شود. در جلسه هیات رئیسه فدراسیون فوتبال قصد داریم تا سازمان اقتصادی فوتبال را مورد تصویب قرار دهیم. در واقع سازمان نیازمند وجود چنین سیستمی است. اگر از امتیازهای بازرگانی و بازاریابی استفاده کنیم نیازی کمکهای مالی در بخش های دیگر نداریم. یک یازدهم نیازهای فدراسیون از سوی دولت و ارگانهای مختلف تامین نمی شود و برخی اوقات حمایتهایی که صورت می گیرد از ردیفی که از سوی دولت در نظر گرفته شده، به ما اختصاص داده می شود.

وی در پایان گفت: اگر حقوق شناخته شده پرداخت شود نه تنها نیازی به کمک های مالی از دولت و دیگران نداریم بلکه می توانیم از لحاظ مالی به بخش های دیگر کمک کنیم.

انتهای پیام/