به گزارش پارس نیوز، برانکو ایکوانکوویچ که مثل همیشه به موقع برای حضور در نشست خبری به سازمان لیگ آمده بود، چند دقیقه‌ای بیرون از سالن منتظر شد تا رأس ساعت نشست خود را آغاز کند. در این لحظات اتفاقات جالبی برای برانکو و خبرنگاران رخ داد.

* یکی از خبرنگاران که اطلاع نداشت برانکو در سالن روابط عمومی حضور دارد، ادای برانکو را درآورد که وقتی سرمربی پرسپولیس او را دید به شوخی به او گفت؛ ای استقلالی!

* یکی دیگر از خبرنگاران به شوخی به برانکو گفت؛ شما روزی چند ساعت موبایلتان را نگاه می‌کنید، به همین خاطر است که یک میلیون فالوور دارید که برانکو گفت دارم اخبار را نگاه می‌کنم ببینم در مورد استقلال و ذوب‌آهن چه نوشته‌اند.

* خبرنگاری به برانکو گفت در مورد استقلال خبری پیدا نمی‌کنید، زیرا آنها تمرینات خود را مدام بر روی رسانه‌ها می‌بندند که برانکو به شوخی گفت حتماً آنها اسرار مهمی در آنجا نگه می‌دارند، پس من هم تمرینات را می‌بندم که شما نتوانید به تمرینات بیایید.

* ‌علیرضا منصوریان هم که اولین نشست خود را بعد از سرمربیگری خود در ذوب‌آهن و در تهران انجام می‌‌داد با یکی دو خبرنگار شوخی کرد و به یکی از خبرنگاران گفت چرا پیراهن آرسنالی که می‌پوشیدی چرا نپوشیدی؟

*‌ منصوریان که معمولا در زمان حضورش در استقلال با تأخیر به نشست‌ها می آمد، رأس ساعت در سالن نشست خبری حاضر شد.