به گزارش پارس نیوز، برانکو ایوانکوویچ و پرسپولیسی‌ها به برگزاری برخی از دیدار‌های این تیم در لیگ برتر که فشرده برگزار خواهد شد، اعتراض‌های زیادی کرده‌اند.

 

همچنین یکی از اعتراض‌های اصلی برانکو به برگزاری بازی این تیم با پیکان است که ملی‌پوشان و بازیکنان امید را در اختیار ندارد. در این بین، استقلالی‌ها کمپینی تشکیل داده‌اند و به برانکو و سازمان لیگ یادآوری کرده‌اند که در یکی دو سال گذشته چه بلایی سر استقلال آمده است.

 

یکی از یادآوری‌ها به سال ۹۵ بازمی‌گردد که استقلالی‌ها در کمتر از یک ماه ۶ بازی انجام دادند که تقریبا میانگین هر سه روز یک بازی را نشان می‌دهد. آبی‌پوشان در لیگ شانزدهم، در تاریخ ۸ بهمن به مصاف پیکان رفت، سپس در ورزشگاه برفی یادگار امام (ره) تبریز با گسترش فولاد مصاف داشت و این تیم را برد. سپس چند روز بعد در پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا برابر السد قطر ۱۲۰ دقیقه بازی کرد و ۴ روز بعد با پرسپولیس تقابل داشت.

 

پس از آن استقلالی‌ها با ذوب‌آهن و الاهلی دیدار داشتند. دومین یادآوری استقلالی‌ها به ابتدای فصل بازمی‌گردد، جایی که تیم استقلال در دیدار برابر پیکان در هفته اول به خاطر نداشتن بازیکن مجبور شد از بازیکنانی، چون سجاد آقایی و اللهیار صیادمنش استفاده کند.

 

بحث بعدی به چند سال پیش بازمی‌گردد که استقلال در آسیا طی سفر‌های سنگین و طولانی به تایلند و کره‌جنوبی داشت، در آن زمان مسئولان باشگاه استقلال درخواست لغو بازی با ذوب‌آهن در لیگ را کردند اما سازمان لیگ نپذیرفت و استقلالی‌ها در اصفهان شکست خوردند و سپس استقلالی‌ها مهیای بازی با اف سی سئول کره‌جنوبی در تهران شدند. در نهایت این بازی هم به سود آبی‌پوشان به پایان نرسید.