به گزارش پارس نیوز، 

زین الدین زیدان سرمربی پیشین تیم فوتبال باشگاه رئال مادرید که با این نام به تمام افتخارات ممکن و ناممکن فوتبال باشگاهی دست پیدا کرده، اکنون به همراه همسرش در خاک چین ظاهرا در قالب یک گردشگر در حال خوشگذرانی است اما برخی شایعات و البته اخبار ضد و نقیض حکایت از یک داستان دیگر دارد.

زیدان معمولا دوست ندارد از زندگی شخصی خودش در فضای مجازی عکسی منتشر کند و تعداد عکسهای خانوادگی زیزو در فضای مجازی بسیار کم است اما این بار گویا چین محل مناسبی برای خروج کودک درون زیدان از حبس شده و وقتی این ابرستاره و مربی موفق در یک ماه 5 پست اینستاگرامی منتشر می کند یعنی حسابی خوش گذشته و اتفاقا ذهنیت خوبی از مقصد سفرش دارد.

روزنامه شانگهای تودی چین در گزارشی که البته جنجال آفرین بوده مدعی شده که فدراسیون فوتبال چین به صورت پنهانی با زیدان و مدیر برنامه های او مذاکرات پیشرفته ای داشته و حتی جزئیات مالی یک توافق احتمالی را نیز با او به اشتراک گذاشته است.

این سوال برای رسانه های جهان پیش آمده که اگر سفر زیدان به چین کاملا تفریحی است، چرا مدیر برنامه و حسابداری ارشد او نیز در این سفر زیدان را همراهی کرده اند و اصولا چرا چین، مقصد سفر تفریحی زیدان بوده است؟ 

چینی‌ها از لیپی رضایت کامل دارند و معمولا هرگز پیش نیامده که او را تحت فضار بگذارند اما گویا نتوانسته اند مقابل وسوسه داشتن زیدان، مقاومت کنند. از سوی کادر فنی و خود لیپی هنوز هیچ واکنشی در رسانه های چین یا اروپا منتشر نشده اما بعید است این مربی کارکشته ایتالیایی در قبال انتشار این شایعات، ساکت بماند.

زیدان نیز مربی کوچکی نیست و عجب است اگر تن به این مذاکرات حتی به بهای آزمایش قیمت چینی ها داده باشد. او بدون تردید مشتریان بزرگی هم در سطح باشگاهی و هم در سطح ملی دارد و تنها عاملی که به فرض محال می تواند زیزو را در این عرصه وسوسه کند، پیشنهاد نجومی چینی ها در مذاکره معروف به مذاکره قرن است.