به گزارش پارس نیوز، 

محمد بنا بعد از دریافت حکم سرمربیگری تیم ملی کشتی فرنگی با توجه به محدودیت زمان تا رویدادهای مهم پیش رو، بلافاصله وارد گود شد و خبر از برگزاری اردوی تیم ملی از اواسط آذرماه داد. البته زمان برگزاری این اردو با توجه به در پیش بودن رقابتهای جام تختی در بهمن ماه امسال دستخوش تغییراتی شد و محمد بنا بر آن شد، قبل از جام تختی دست به گزینش نفرات مورد نظر خود در یک مصاف انتخابی بزند.

بدین ترتیب وی با توجه به اهمیت گزینش نفرات، در نظر دارد نفرات برتر و مورد نظرش را در هفته نخست دی ماه طبق فرایند تیم ملی با برگزاری رقابتهای انتخابی گزینش کند. به گفته بنا پس از این رقابتها،   فرنگی کاران برتر و واجد شرایط بعد از یک استراحت کوتاه، دو مرحله اردوی آماده سازی تا جام تختی را پیش رو خواهند داشت.

به گفته محمد بنا در مجموع ۶ اردو تا رقابتهای قهرمانی آسیا برای فرنگی کاران در نظر گرفته شده که این اردوها طبق زمانبدی، قبل و بعد از جام تختی برگزار خواهد شد. تاکنون رسول جزینی و ایرج اسفندیاری فر به عنوان اعضای کادر فنی تیم ملی انتخاب شده اند که قرار است نفرات دیگری هم با آغاز اردوها به جمع همکاران بنا اضافه شوند.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی اعتقاد دارد زمان زیادی تا المپیک ۲۰۲۰ توکیو باقی نمانده و باید در این فرصت ۲۰ ماهه، طبق برنامه و بسیار منظم عمل کرد.