به گزارش پارس نیوز، 

انتخاب و معرفی سرمربی تیم فوتبال جوانان ایران چند ماه است که از سوی فدراسیون فوتبال و کمیته فنی این فدراسیون در جریان است ولی هنوز نتیجه ای در بر نداشته است.

در حالی که تیم فوتبال نوجوانان با عباس چمنیان به راه خود ادامه می دهد و امیدها هم زیر نظر زلاتکو کرانچار خود را برای حضور در مسابقات انتخابی المپیک ۲۰۲۰ آماده می کنند، سرنوشت دیگر تیم پایه فدراسیون یعنی جوانان بلاتکلیف و نامشخص است.

مسئولان کمیته فنی در ماه های گذشته گزینه های مختلفی را برای هدایت تیم جوانان در نظر داشتند از جمله وحید هاشمیان و مهدی مهدوی کیا که هر دو گزینه به دلایل مختلف به این درخواست همکاری پاسخ منفی داده اند.

مرتضی محصص رئیس کمیته فنی روز ۲۱ آبان اعلام کرد که تا هفته آینده انتخاب و معرفی خواهد شد ولی از آن تاریخ حدود دو هفته گذشته و هنوز هم خبری از انتخاب سرمربی برای تیم جوانان نیست.

محصص در گفتگوی خود اعلام کرده بود که انتخاب سرمربی جوانان پیچیدگی های خاص خودش را دارد چون برای این رده سنی بیشتر به معلم نیاز است تا مربی. این در حالی است که فدراسیون برای یک رده پایین تر خیلی زودتر و ساده تر به نتیجه رسید و عباس چمنیان را در سمتش ابقا کرد.

انتظار می رود باتوجه به حساسیت فوتبال در رده سنی جوانان و جلوگیری از دست رفتن فرصت های بیشتر، انتخاب سرمربی این رده سنی هرچه زودتر انجام شود.