به گزارش پارس نیوز، 

ارتباطات سیار هوشمند امین درباره آخرین مصاحبه‌ صادق صندوقی خالق کارت‌های صدآفرین، مطلبی منتشر کرد که در ادامه می‌خوانیم:

"جشن آفرین" با حضور او رنگ و بوی دیگری داشت. با وجود رنج بیماری پیش از جشن همکلام ما شد و مصاحبه‌ای منحصر به فرد را به یادگار گذاشت و روز بیستم تیرماه نیز با همان چهره‌ی مهربان و دوست‌داشتنی آمد. هنگامی که " تندیس صد آفرین" را به دست گرفت، گفت: سال‌ها طراح صد آفرین بودم و اینک جبران مافات شد و خود به این نشان مفتخر شدم . همکاران خانه فرهنگ و هنر آفرین بر خود بالیدند که حداقل ذره‌ای از تلاش او را ارج نهادند .

خانه فرهنگ و هنر آفرین یاد و خاطره‌ این مرد نامی را گرامی می‌دارد و این ضایعه تلخ را به خانواده این هنرمند، جامعه تصویرگران، نویسندگان و هنرمندان عرصه‌ کودک و نوجوان تسلیت و تعزیت عرض می‌کند .

همکاران این مجموعه در تلاش هستند به یاد و نام استاد، راهی را که آغاز کرده، پی ‌بگیرند تا به کمک نخبگان عرصه‌ فرهنگ و هنر کودک و نوجوان، استادان گرانقدری همچون ایشان را به‌منصه ظهور و بروز برسانند .

ارتباطات سیار هوشمند امین اعلام‌کرد: وی پیش از برگزاری جشن آفرین، گفت‌وگوی صمیمانه با همکاران ما داشتند. به‌زودی مشروح گفت‌وگوی استاد فقید صادق صندوقی در ‌سایت خانه فرهنگ و هنر آفرین به نشانی www.afarinhome.ir منتشر شود .

علاقه‌مندان می‌توانند بخشی از ویدیوی این مصاحبه را در این لینک مشاهده کنند.