به گزارش پارس نیوز،  رضا یزدانی که بعد از بازیهای المپیک ۲۰۱۶ ریو به دلیل مصدومیت تحت عمل جراحی قرار گرفت، مدتها به درمان مشغول بود. او که از ناحیه آشیل پا دچار آسیب دیدگی شده بود رفته رفته اقدامات پزشکی و تمرینات سبک خود را پشت سر گذاشت تا اینکه پس از حدود دو سال دوری از میادین، رسما در رقابتهای لیگ برتر امسال به روی تشک آمد.

گفته می شد رضا یزدانی که همچنان از شورای فنی کشتی آزاد به دلیل عدم دعوت از او برای حضور در بازیهای آسیایی، دلگیر و گله‌مند است، حالا با توجه به تغییر و تحولات مدیریتی در فدراسیون در نظر دارد دوباره وارد گود شود.

برخی از مربیان و مسئولان کشتی استان مازندران بر این باورند تمرینات مطلوب و سنگین یزدانی که عمدتا در شهرستان جویبار پیگیری می‌شود گویای بازگشت او به میادین است.

به هر حال یزدانی اگر قصد بازگشت به عرصه ملی را دارد باید از رقابتهای جام تختی امسال استارت بزند. مسابقاتی که تنها به نفرات برتر رقابتهای قهرمانی کشور مجوز حضور در آن داده می شود اما کادر فنی می تواند با توجه به اختیاراتش برخی از چهره های مورد نظر خود از جمله یزدانی را هم به میدان فراخواند.

با حضور غلامرضا محمدی به عنوان سرمربی تیم ملی کشتی آزاد، هیچ بعید نیست رضا یزدانی دوباره شانس خود را برای کسب دوبنده تیم ملی امتحان کند. هر چند اگر او بتواند با شکست مدعیان داخلی هم به این هدف دست یابد، رقبای بسیار سرسخت و توانمندی در عرصه بین المللی پیش رو خواهد داشت.