به گزارش پارس نیوز، تیم ملی فوتبال ایران امروز (پنج شنبه) در دیداری تدارکاتی از ساعت ۱۸ امروز (پنج شنبه) رو در روی تیم ترینیداد و توباگو قرار خواهد گرفت.
به نوشته سایت «نیوز دی» ترینیداد و توباگو، فدراسیون فوتبال ایران موافقت کرده است که این دیدار دوستانه با یک دقیقه سکوت به یاد جی لوید ساموئلمدافع توباگویی استقلال آغاز خواهد شد.
بازیکن سابق باشگاه‌های استقلال، استون ویلا، چارتون اتلتیک و وستهام روز ۲۵ اردیبهشت امسال در راه بازگشت از مدرسه فرزندش در کشور مادری خود تصادف کرد و پیش از رسیدن نیرو‌های امدادی جان خود را از دست داد.
بر اساس اعلام این سایت هلیا سهیمی همسر ساموئل نیز مهمان ویژه این مسابقه دوستانه خواهد بود. او روز گذشته در هتل پارسیان حضور داشت و با اعضای تیم ترینیداد و توباگو دیدار کرد.

ترینیداد و توباگو که خود را برای حضور در گلد کاپ آماده می‌کند تحت هدایت لارنس در ۱۲ ماه گذشته سه برد و دو شکست داشته است.
لارنس پیش از این بازی گفت: "ما برای شرکت در مسابقه دوستانه اینجا هستیم. انتظار داریم که بازی بسیار دشواری باشد، زیرا تیم فوتبال ایران در حال حاضر یک تیم فوق العاده است.

آن‌ها در جام جهانی گذشته بسیار خوب عمل کرده اند، بنابراین ما انتظار داریم که برای ما بسیار دشوار باشد. اما ما آمده ایم، ما به لحاظ ذهنی متمرکز هستیم و قصد داریم تمام تلاشمان را بکنیم که در درجه اول عملکرد خوبی داشته باشیم و امیدواریم با این عملکرد خوب نتیجه مطلوبی هم کسب کنیم. "