به گزارش پارس نیوز، در چارچوب دیدار تدارکاتی، 24 آبان ماه و در ورزشگاه آزادی، تیم های ایران و ترینیداد و توباگو به مصاف هم می روند که تماشای این مسابقه برای فوتبالدوستان رایگان است.

البته به دلیل سخت گیری کنفدراسیون فوتبال آسیا ( AFC ) باید بلیت فروشی انجام شود و مسئولان فدراسیون فوتبال تصمیم گرفتند تا در درب ورودی ورزشگاه و پس از عبور از گیت های امنیتی، به هواداران بلیت های رایگان اهدا کنند تا مشکلی بوجود نیاید.

دور جدید تمرینات شاگردان کی روش از یکشنبه ( 20  آبان ) آغاز شده و بیشتر بازیکنان به اردو اضافه شده اند اما صادق محرمی، سردار آزمون و سامان قدوس همچنان در تمرین غایب هستند و به زودی اضافه خواهند شد. 

 ترینیداد و توباگو نیز چند روز پیش با 2 گروه وارد تهران شد و درباره این تیم باید بدانید که سرمربی آن دنیس لاورنس 44 ساله است و در رنیکنگ فیفا در رده 93 قرار دارد.

البته تیم ملی فوتبال ایران در دومین بازی دوستانه در اردوی آبان ماه هم، بیست و نهم همین ماه در دوحه قطر به مصاف ونزوئلا می روند.

غلامحسین زمان آبادی، مشاور فرهنگی فدراسیون فوتبال با تایید این خبر در گفتگو با خبرنگاران بیان کرد: به دلیل قوانین AFC نمی توانیم بیان کنیم که تماشای مسابقه رایگان است اما به هوادارانی که به ورزشگاه می آیند، بلیت های رایگان می دهیم تا بلیت های کاغذی در دست شان باشد و FIFA و AFC ایرادی به ما نگیرند.

او افزود: درحال تدارک برنامه های فرهنگی زیادی هستیم و زمانیکه تایید نهایی شد، اعلام می کنیم.

گفتنی است، دیدار تدارکاتی ایران و ترینیداد و توباگو، از ساعت 18:30 در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.