به گزارش پارس به نقل از ایسنا، توفیق کابلی از شروع فروش بلیت فروشی الکترونیکی در بازی ایران برابر لبنان اظهار کرد: در راستای تکریم تماشاگران بلیت فروشی به صورت آزمایشی و نمادین در روز بازی ایران و لبنان آغاز خواهد شد. ساختمان مربوطه و گیت های ورود و خروج کنترل بلیت الکترونیکی آماده شده است. در فاز اول در بازی ایران و لبنان برای ۶ هزار صندلی بلیت های ۱۰ هزار تومانی صادر خواهد شد تا مردم با شرایط جدید آشنا شوند.

وی ادامه داد: فردا همچنین بروشور و شیوه نامه نحوه خرید بلیت الکترونیکی در میان تماشاگران توزیع خواهد شد. از آغاز لیگ فصل بعد هم عزیزانی که می خواهند می توانند بلیت بازی ها را از طریق سیستم الکترونیکی و اینترنت از پرتال www. footballticket. ir خریداری کنند.

مدیر مجموعه آزادی اضافه کرد: بلیت بازی ایران و لبنان فردا به شیوه گذشته فروخته می شود اما زمان ورود به استادیوم تماشاگران باید از گیت ها عبور کنند و در جریان نحوه خرید بلیت های الکترونیکی قرار بگیرند.

کابلی با بیان اینکه با شروع فروش بلیت الکترونیکی بازار سیاه از بین می رود تاکید کرد: حسن فروش بلیت الکترونیکی این است که ضریب امنیت بسیار بالا می رود و بازار سیاه از بین خواهد رفت. ما باید این طرح را ابتدا از طبقه اول استادیوم فوتبال اجرایی کنیم چرا که صندلی های این طبقه شماره گذاری شده اند پس از آن هم نوبت به طبقه دوم می رسد. از آنجا که در طبقه دوم صندلی نصب نشده در فاز اول می توان بلیت این قسمت را به صورت اینترنتی فروخت و بعد از آن هم در فاز های بعد صندلی ها را نصب کرد.