به گزارش پارس نیوز، 

محمد ترکاشوند، پس از شکست 3 بر 2 تیمش مقابل تیم گنبد در هفته هفتم مسابقات لیگ برتر والیبال گفت: امروز شاهد بازی بسیار زیبایی بودیم که همه تماشاگران از آن لذت بردند.

وی ادامه داد: محور اصلی این بازی و عاملی که روی برد و باخت تاثیر مستقیم داشت، سرویس بود. هر دو تیم در زدن سرویس خوب عمل کردند اما در این بین گنبدی ها بهتر سرویس زدند و برنده شدند. البته نباید از نقش تماشاگران گنبدی که در سالن حضور داشتند نیز غافل شویم.

سرمربی پیکان در ادامه خاطر نشان کرد: سرویس های خوبی که تیم گنبد می زد دریافت تیم ما را با مشکل مواجه کرد. همین موضوع موجب شد توپ ها به خوبی به پاسور نرسد و نتوانیم آن حملاتی که مد نظر داشتیم را در زمین پیاده کنیم.

ترکاشوند افزود: برخی بازیکنان من با مصدومیت مواجه هستند. رضا عابدینی را در اختیار نداشتیم و آرمین تشکری هم با مصدومیت به زمین رفت و نتوانست همان بازیکن همیشگی باشد.

سرمربی تیم پیکان درباره داوری این مسابقه و برخی اعتراضاتی که از سوی پیکانی های در این بازی رخ داد، گفت: داور در برخی صحنه ها به ویژه صحنه هایی که به درخواست ویدئو چک منجر شد، به ضرر ما سوت زد و این موضوع باعث شد در برخی صحنه ها امتیازی که به ما تعلق داشت به گنبد برسد.

وی در پایان گفت: نمی‌توانم بگویم از بازی رضایت دارم یا ندارم. اما باید بگویم که ما از نظر بازیکن کمی مشکل داشتیم و شاید اگر آسیب دیدگی ها وجود نداشت می‌توانستیم بهتر کار کنیم و با تعویض‌ها بتوانیم شرایط را به نفع خود تمام کنیم.

انتهای پیام/