به گزارش پارس نیوز، 

علی دایی سرمربی تیم فوتبال سایپا  در نشست خبری پس از دیدار تیمش برابر  تیم ماشین سازی تبریز گفت: به نظر بازی خیلی سختی برابر تیم ماشین سازی تبریز داشتیم و با توجه به زمین خراب، از کیفیت این دیدار کاسته شده بود. در دیدار های قبلی ما حداقل می توانستیم فوتبال بازی کنیم اما شاهد بودیم امروز زمین در این حد نیز نبود. اگر ما تصمیم به تمرین در ورزشگاه دستگردی می گرفتیم این زمین تبدیل به باتلاق می شد.

سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: بی شک اگر دیدار های بعدی تیممان در این زمین برگزار شود به ما لطمه وارد خواهد شد و شاهد آن بودید که بسیاری از حملات ما از جناحین به دلیل کیفیت پایین زمین با سانتر خوب بازیکنانم همراه نبود.

دایی ادامه داد: تفکر من بر این اساس است که تیم سایپا در هر 2 نیمه، وضعیت بهتری نسبت به حریف خود داشت. در نیمه اول ما با تیم ماشین سازی رقابت نزدیکی داشتیم اما نیمه دوم اصلا تیم ماشین سازی تبریز به جز یک موقعیت نتوانست کار دیگری انجام دهد.

سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: بازیکنان خط حمله تیمم در بسیاری از لحظات نتوانستند قدر موقعیت های خوب را بدانند و به نظر من می توانستیم در نیمه دوم حداقل 3 گل را وارد دروازه حریف کنیم اما همانند آب خوردن این موقعیت ها از دست رفت و در نهایت دیدار با نتیجه مساوی به پایان رسید.

دایی درباره تعویض خود در نیمه اول دیدار اظهار کرد: با نظر من در نیمه اول دیدار یک بازیکن جوان وارد زمین شد تا بتواند موقعیت های گلزنی خوبی پیدا کرده و در طول دیدار درگیری های فیزیکی ، حملات و ضرباتی را به سمت حریف خود  انجام دهد.

انتهای پیام/