به گزارش پارس نیوز، 

آرمان رمضانی درباره توقف تیم سایپا در بازی خانگی مقابل ماشین سازی تبریز بیان کرد: با توجه به خراب بودن کیفیت زمین ۲ تیم رو به بازی فیزیکی آوردند و موقعیت هایی هم که ایجاد می شد روی اتفاق بود. قسمت نبود که در این بازی گل بزنیم.

او ادامه داد: خودم یکی ۲ موقعیت برای گلزنی داشتم و می توانستم برای سایپا گل بزنم اما این امر اتفاق نیفتاد. در کل تیم ما و ماشین سازی فوتبال تاکتیکی بازی نکردند و فوتبال درگیرانه را شاهد بودیم.

مهاجم تیم سایپا درباره اینکه آیا کیفیت زمینی که در آن بازی لیگ برتری برگزار می شود باید به این شکل باشد، توضیح داد: فکر می کنم بارش شدید باران در پایین آمدن کیفیت زمین تاثیرگذار بود و امکانات لازم هم برای حفاظت از آن وجود نداشت. باشگاه سایپا درخواست کرد این بازی لغو شود اما ماشین سازی با این امر موافقت نکرد. کاری هم از دست ما برنمی آید.

رمضانی درباره افت تیم سایپا در بازی های اخیر لیگ برتر بیان کرد: شرایط تیم ما در مجموع خوب است و تنها بدشانسی می آوریم. انشالله از این وضعیت بیرون بیاییم و اگر در بازی های بعدی پیروز شویم شرایطمان در لیگ هم مانند جام حذفی خوب می شود.

مهاجم تیم سایپا درباره ارزیابی اش از عملکرد داور دیدار با ماشین سازی گفت: فکر می کنم در برخی صحنه ها به اشتباه آفساید اعلام کرد و گلی هم که من به ثمر رساندم آفساید نبود.


انتهای پیام/