به گزارش پارس نیوز، 

«بیژن مقانلو» پس از نایب قهرمان تیم کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا و سقوط یک پله ای نسبت به دوره گذشته روز سه شنبه در گفت وگو با ایرنا، اظهار داشت: رقابت های امسال با ادوار گذشته متفاوت بود، چرا که توانستیم 2 تیم را اعزام کنیم.

وی افزود: همین امر سبب می شد تا تکواندوکاران ایران بتوانند بسیاری از حریفان را حذف کنند و در نهایت تیم اصلی یک طلا، یک نقره و سه برنز کسب کرد و تیم دوم به یک نقره و 2 برنز رسید.

مقانلو با اشاره به اینکه چکیده تیم ایران را نفراتی تشکیل دادند که از سال 2014 به تیم ملی رسیدند، اظهار داشت: فرزان عاشورزاده، آرمین هادی پور، سجاد مردانی، احمد محمدی، سروش احمدی، وحید رجبی و تعدادی دیگر، از جمله این افراد هستند.

بهترین مربی سال 2015 جهان با تقدیر از زحمات کادر فنی و بازیکنان، گفت: در سنوات گذشته تا حدی مدال کسب می کردیم که بسیاری از کارشناسان، رسیدن به قهرمانی را وظیفه ما می دانستند. دوستان فکر می کردند که تیم ملی و قهرمانی ها به ما هدیده داده شده و حالا باید این هدیه را به دیگر مربیان اهداء کنیم.

وی با بیان اینکه اکنون مشخص شد قهرمان و حفظ آن بسیار دشوار است، افزود: در لیگ چهره های مستعد خاصی شناخته نشدند و زمان آن فرا رسیده تا به جوانان اعتماد بیشتری شود. همچنین لازم است کادر فنی با استفاده از تجارب، انسجام و همدلی آینده تیم ایران را بسازد.

مقانلو افزود: تیم ایران باید به خوبی نگهداری و آماده شود تا در بازی های آسیایی 2018 جاکارتا نتایج خوبی رقم بخورد

انتهای پیام /