به گزارش پارس نیوز، وویچخ شزنی، سنگربان تیم فوتبال یوونتوس شب گذشته (یکشنبه) با مهار ضربه گونسالو ایگواین، از باز شدن دروازه‌اش زمانی که بانوی پیر یک بر صفر پیش بود، جلوگیری کرد و سهم بسزایی در پیروزی تیمش داشت.

پیش از آنکه شزنی با کمک تیرک دروازه ضربه هم‌تیمی سابقش را مهار کند، به نظر می‌رسید که کریستیانو رونالدو چند جمله‌ای را در گوش سنگربان لهستانی یوونتوس نجوا و به او برای تشخیص درست جهت حرکت توپ توصیه می‌کند.

شزنی گفت: ما یکدیگر را خوب می‌شناسیم. می‌‌دانم که ایگواین معمولاً پنالتی‌هایش را محکم اما با ارتفاع پایین می‌زند به همین دلیل خوش‌شانس بودم که همه چیز ختم به خیر شد. رونالدو به من گفت زودتر خیز بردارم چون ایگواین پنالتی‌‌هایش را محکم می‌زند اما من قبل از آن هم این را می‌دانستم.

دروازه‌بان یوونتوس ادامه داد: ما زود به گل رسیدیم بعد ضرباهنگ بازی را پایین آوردیم و بازی را تحت کنترل گرفتیم و این همان چیزی بود که می‌خواستیم.

این دومین فصل حضور شزنی در یوونتوس و اولین فصل حضورش در ترکیب اصلی این تیم بعد از رفتن جان لوئیجی بوفون است. او درباره وضعیت فعلی‌اش در تورین تأکید کرد: داشتن رابطه خوب با مدافعان و احساس ثبات خوب است. گرفتن جای بوفون آسان نیست اما با خط دفاعی که جلوی من است، به ندرت پیش می‌آید که گل بخوریم، البته از یک نظر وجود چنین خط دفاعی کار دروازه‌بان را سخت می‌کند چون او اغلب بیکار است و با این حال باید تمرکزش را حفظ کند. از برخی جهات اینکه هر 10 دقیقه مجبور باشی یک واکنش نشان دهی کار شما را آسان‌تر می‌کند اما من از وضعیتم ناراضی نیستم.