به گزارش پارس نیوز، 

شاید در نگاه اول واضح نباشد، اما اصلی‌‎ترین دلیل جدایی احتمالی گونسالو ایگواین از یوونتوس جذب ستاره‎ای به نام کریستیانو رونالدو است.

شاید کمتر کسی متوجه شود، اما دلیل جدایی احتمالی گونسالو ایگواین از تیم فوتبال یوونتوس کریستیانو رونالدو است.

چندی پیش بود که خبر انتقال رونالدو از رئال به یووه دنیای فوتبال را شوکه کرد. تیم تورینی برای جذب این بازیکن قراردادی تنظیم کرد که ۳۴۰ میلیون یورو شامل ترانسفر فی، دستمزدها، پاداش‌ها و ... باید برایش بپردازد. همین موضوع هم احتمال فروش ایگواین را منطقی‎تر می‌‌کند.

با فروش ستاره آرژانتینی که اتفاقا مشتریان زیادی هم دارد هم بخشی از رقم لازم برای پرداخت به رونالدو به دست می‎آید و هم ستاره پرتغالی بدون رقیب ستاره تیم تورینی خواهد شد و بیشترین توجهات به او خواهد بود. ایگواین قرار است با قراردادی قرضی به رقم ۱۸ میلیون یورو از یووه برود و در قراردادش بندی گنجانده شود که تیم مقصد او بتواند بعد از به اتمام رسیدن قرارداد قرضی این بازیکن را در ازای ۳۶ میلیون یورو دیگر به خدمت گرفته و انتقالش را دائمی کند. رقمی که برای مهاجمی ۳۰ ساله کاملا منطقی است.

ایگواین این روزها به میلان نسبت داده می‎شود و طبق ادعای مطبوعات انتقال او به روسونری تقریبا نهایی شده و باید منتظر اعلام رسمی این خبر باشیم.