به گزارش پارس نیوز، 

پائولو سرجیو سرمربی تیم نفت آبادان در نشست خبری بعد از دیدار تیمش مقابل نفت مسجدسلیمان گفت: فکر می‌کنم بازی خیلی خوبی انجام دادیم. تیم برتر زمین امروز ما بودیم. در نیمه اول نتیجه خوبی گرفتیم و با دقت بیشتری بازی کردیم. تیم برتر نیمه دوم ما بودیم اما روند بازی تغییر کرد. خیلی سخت است که بپذیریم خطای بازیکن ما کارت قرمز داشت چون بازیکنم شانه به شانه با بازیکن حریف در حرکت بود. 

سرجیو در ادامه نشست خبری‌اش افزود: درباره تیم خودم باید بگویم که ما به میانه جدول نزدیک هستیم. زحمات زیادی می کشیم و نسبت به سال قبل تیم جوان تری هستیم. هر بازی برای ۳ امتیاز می‌جنگیم. از عملکرد بازیکنانم که در هر بازی از خود نشان می‌دهند، راضی هستم. هر بازی می‌خواهیم فوتبال زیبا ارائه دهیم. در آینده تیم بهتری خواهیم شد.

سرمربی نفت آبادان در خصوص اینکه آیا به دنبال گرفتن سهمیه آسیایی هستید یا قرار است در میانه جدول باقی بمانید ادامه داد: در ابتدای فصل به دنبال رسیدن به آسیا نبودیم اما اگر بخواهیم در رویاهای خودمان باشیم کار بسیار سختی در پیش داریم. بازیکنان زیادی از دست دادیم. بازیکنان زیادی از جمع ما جدا شدند اما ما فقط ۶ بازیکن می‌توانستیم جذب کنیم. اگر همان بازیکنان بودند و ۶ بازیکن جدید هم می‌گرفتیم شرایط ما خیلی بهتر بود.

 

وی افزود: باید بگردیم بازیکن خارجی خوب با پولی که در اختیار داریم جذب کنیم که البته نشد. باید چه می‌کردیم؟ از لیگ یک بازیکن جذب کردیم و در کنار آن از بازیکنان جوان خودمان استفاده کردیم تا آینده خوبی برای فوتبال آبادان رقم بزنیم. در کنار همه این ها به خاطر اشتباهات بچه گانه در برخی از بازی ها نتیجه را از دست دادیم که اگر این طور نبود جایگاه بهتری داشتیم. با صبر و کار بیشتر می‌شود نتایج بهتری گرفت. ما خیلی خوب کار می‌کنیم تا آینده تیم را بسازیم.

وی افزود: نمی شود از ابتدای کار به قهرمانی فکر کرد. باید بازی به بازی جلو رفت. بازی بعدی ما با نساجی است و بازی به بازی پیش می‌رویم. در پایان فصل خواهیم دید که کجای جدول لیگ برتر هستیم.

انتهای پیام/

 

Share Facebook Twitter