به گزارش پارس نیوز، 

طاهرى مربى تیم فوتبال استقلال بعد از پیروزی این تیم مقابل نفت مسجد سلیمان گفت: تلاش بسیار زیادی انجام می‌دهیم و تا حدی نیز موفق شدیم. ما از صفر شروع کردیم، زیرا تعدادی از بازیکنان در اردو‌ها حضور نداشتند و تلاش و کوشش به تازگی راه را برای ما هموار کرده است. آنالیز خوبی از این تیم داشتیم و دو بازی سنگین با این تیم، کارمان کمی سخت بود، اما این آنالیز‌ها کمک دو گل را به ثمر برسانیم. در ادامه کار ما سخت شد، ولی تیم ما بازیکنان باتجربه زیادی دارد و توانستیم سه امتیاز را کسب کنیم. از بازی راضی هسیتم و خیلی خوب بود. از بازیکنان راضی هستیم و کمی دفاع تیمی ما ایراد دارد که به زودی این اشکال رفع می‌شود.

او درباره تعویض دو گلزن استقلال بیان داشت: در بعضی از بازی‌های بین‌المللی حتی این اتفاق می‌افتد و گاهی اوقات وقتی دروازه‌بان تیمی در دقیقه ۲ اخراج می‌شود، مهاجم از بازی بیرون می‌کشند. اگر این کار را نمی‌کردیم تحت فشار قرار می‌گرفتیم. قائدی را بیرون کشیدیم و با حضور اسماعیلی و صیادمنش هنوز در فاز هجومی قدرت داشتیم. قائدی درست که جوان است، اما روح بزرگی دارد.

مربی تیم فوتبال استقلال درباره قائدی افزود: بر خلاف بازی قبل که می‌گفتند او در هنگام تعویض بطری آب را پرت کرد، امروز خندان از زمین بازی خارج شد.

طاهری در خصوص داوری گفت: سیدعلی داور بزرگی است، اما نباید تحت جو بازی قرار بگیرد. ما بلافاصله پس از بازی اعتراض خود را به ناظر داوری مسابقه رساندیم.

او در پایان بیان کرد : من به صورت کلی صحبت کردم و یکی از آن‌ها داوری است. کجای دنیا با بلندگو به تیم و سرمربی حریف فحش می‌دهند. این‌جا نباید این‌گونه باشد، زیرا شهر اولین‌هاست. مربی ما حاشیه‌ای ندارد.


انتهای پیام/