به گزارش پارس نیوز، 

اسماعیل زارع  در  گفت گو با خبرنگار  ورزشی خبرگزاری فارس بعد از تساوی  مقابل شهرداری تبریز گفت: همانطور که اطلاع دارید من دو بازی روی نیمکت فجر این تیم را هدایت میکنم  و مشکل بزرگی که تیم دارد مشکل روحی روانی بازیکنانم است.

وی در ادامه گفت:  کادر فنی سعی کرده در  طول هفته فقط بازیکنان را از لحاظ روحی و روانی آماده کنند بعد به کارهای تاکتیکی بپردازند یکی از مشکلات روحی و روانی بازیکنانم گل نشدن توپهایشان در مسابقات است من مطمئنم این بازیکنان رفته رفته بهتر می شوند. آنها جوان و با انگیزه هستند.

مدیر فنی تیم فجر شهید سپاسی در مورد بازی با شهرداری تبریز گفت: تیم شهرداری یک بازی دفاعی و فشرده‌ای را انجام داد و تمامی راههای نفوذ ما را بسته بودند اما با تاکتیکی که در طول بازی بکار بردیم توانستیم راه‌های نفوذ را باز کنیم که متاسفانه در زدن ضربه نهایی مشکل داشتیم که باید این موضوع را هرچه زودتر برطرف کنیم.

زارع افزود: در بازی امروز ما موقعیت‌های خوبی و صد درصدی  به دست آوردیم که بازیکنانم نتوانستند به خوبی از این توپ‌ها استفاده کنند  و به نظر من، تیم شهرداری اصلا موقعیت گلزنی آنچنانی نداشتند  و اگر هم موقعیتی به دست می‌آوردند از روی اشتباهات فردی بازیکنان ما بود.

وی در ادامه تصریح کرد:  تیم فجر همیشه چه در زمان صالح سرمربی پیشین و چه حال که من دو بازی روی نیمکت فجر حضور دارم همیشه از نداشتن تمرکز داوران در بازی‌ها  خیلی ضرر کرده‌ است . همین امروز  یک پنالتی مسلم ما را  داور نادیده گرفت که حتی به گفته بعضی از مسئولان ورزشگاه ناظر بازی هم تایید بر پنالتی داشت.

مدیرفنی فجر افزود:  مگر در یک بازی فوتبال چند موقعیت گل بدست می‌آید که اینگونه داوران آن را ندیده می‌گیرند البته من قضاوت را به کارشناسان داوری می‌سپارم و  می دانم که این اشتباهات از روی عمد نیست اما نکته ای که وجود دارد  تیم‌ها تا کی باید تاوان اشتباهات داوری را بدهند. 

وی در پایان گفت:  از تماشاگران پرشور فجر تشکر می‌کنم که همیشه حامی تیم بودند من با صراحت می گویم  موفقیت فجر برای من خیلی مهمتر از نشستن  روی نیمکت است و برای من فرقی ندارد که روی نیمکت فجر به عنوان سرمربی یا مدیر فنی باشم. هدف من و کادر فنی موفقیت تیم با ریشه و قدیمی فجر و صعود این تیم به لیگ برتر است. امیدوارم مسئولان ورزشی فارس هم یک نگاه ویژه به این تیم پرطرفدار و با ریشه داشته باشند.

انتهای پیام/