به گزارش پارس نیوز، 

حمیدرضا گرشاسبی پس از پیروزی پرسپولیس مقابل نود ارومیه در جام حذفی اظهار داشت: به خاطر دیدار حساس با السد این بازی با احتیاط برگزار شد و طبیعی هم بود. همین احتیاط هم روی کیفیت مسابقه تأثیر گذاشت اما به هر حال برد خوبی بود و به بچه‌ها روحیه داد. امیدوارم آسیب‌دیدگی کمال کامیابی‌نیا هم حاد نباشد بتواند به دیدار حساس با السد برسد.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا بهتر نبود این مسابقه برگزار نشود، گفت: به هر حال بازی عقب‌مانده داریم و باید به نوعی با سازمان لیگ همکاری می‌کردیم چون برنامه آنها هم به هم می‌ریزد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه چه برنامه‌هایی برای فینال آسیا در صورت صعود خواهید داشت، گفت: زمان کمی در اختیار داریم و اگر صعود کنیم بلافاصله 12 آبان باید به شرق آسیا برویم و 19 آبان هم در تهران میزبان خواهیم بود. دو ستاد تشکیل دادیم و یک ستاد کلی هم در وزارت ورزش تشکیل شده تا ورزشگاه آزادی را آماده‌سازی کند چون میهمانان زیادی هم از AFC و هم از فیفا خواهند آمد. کارمان خیلی سخت است اما امیدوارم نمره قبولی بگیریم. 

وی ادامه داد: در حال حاضر کارهای هتل و رفت‌وآمد را هماهنگ می‌کنیم اما بحث‌های زیادی هم وجود دارد چون خیلی از بچه‌هایی که باید این کارهای هماهنگی را انجام دهند خودشان درگیر تیم هستند و باید کنار تیم باشند. به همین دلیل باید از سازمان لیگ و فدراسیون و وزارت ورزش کمک بگیریم.

گرشاسبی در مورد اینکه آیا پولی که بانک مرکزی قرار است بدهد به شما رسیده است، گفت: سلطانی‌فر وزیر ورزش پیگیر کارهاست و امیدواریم روز شنبه دریافت کنیم و مطالبات بازیکنان و مربیان خارجی را بدهیم. اجازه دهید مبلغ آن را علنی نکنیم. 

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پایان عنوان کرد: برانکو سرمربی تیم هم از لحاظ فنی و هم روحی و روانی با بازیکنان کار می‌کند و ما هم در باشگاه پیگیر مشکلات امور جاری هستیم و چیزهایی که تیم نیاز دارد را هماهنگ می‌کنیم.

انتهای پیام/