به گزارش پارس نیوز، 

کارلوس کی روش، سرمربی 65 ساله فوتبال ایران که سابقه مربیگری در تیم های رئال مادرید، منچستریونایتد، تیم ملی پرتغال و ... دارد و پس از جام جهانی 2018 روسیه، قراردادش با فدراسیون فوتبال ایران را تا پایان جام ملت های آسیا 2019 امارات تمدید کرد، در این بین از کشورهایی همچون کلمبیا و مکزیک پیشنهاد داشت اما مسئولان فدراسیون فوتبال آن 2 کشور این خبر ها را تکذیب کردند و اکنون سایت El Intransigente با انتشار گزارشی نوشت: سرمربی جدید تیم ملی کلمبیا در ماه ژانویه ( دی ماه ) 2019 اعلام می شود و هر چند نام های زیادی برای سرمربیگری کلمبیا اعلام شده اما فدراسیون فوتبال هنوز هیچ کدام را تایید نکرده و این درحالیست که دیگر کشورهای آمریکای جنوبی درحال آماده سازی هستند.

خراردو مارتینز جزء گرینه های کلمبیا است اما او از مکزیک پیشنهاد خوبی دارد و حضورش در کلمبیا غیر ممکن به نظر می رسد.

یکی از گزینه های دیگر، کارلوس کی روش، سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال ایران است که  قراردادش را تا پایان فوریه تمدید کرد.

مسئولان فدراسیون فوتبال کلمبیا صحبت هایی درباره سرمربی جدید نکردند اما این نکته را اظهار کردند که سرمربی آینده، اکنون هدایت یک تیم ملی را برعهده دارد. 

کی روش بازهم جز گزینه های تیم ملی فوتبال کلمبیا/ ژانویه مربی جدید معرفی می شود

البته رینالدو روئدا و خوان کارلوس اوسوریو نیز از گزینه های تیم کلمبیا بودند که هدایت شیلی و پاراگوئه را برعهده گرفتند. تیم ملی ایران که برای حضور پرقدرت در جام ملت های آسیا 2019 امارات آماده می شود، در صدد است تا با پیرمرد پرتغالی به قهرمانی جام ملت های آسیا برسد و باید دید پس از 42 سال این اتفاق رخ خواهد داد یا خیر؟

شاگردان کی روش در جام ملت ها، با تیم های یمن، ویتنام و عراق همگروه است.


انتهای پیام/