به گزارش پارس نیوز، 

سیروس دین‌محمدی در خصوص شرایط تیم استقلال در هفته‌های اخیر گفت:‌ به اعتقاد من باید تا نیم‌فصل تیم را به شکلی اداره کنند و در نیم‌فصل دوم حتماً برای این تیم باید بازیکن گرفته شود.

وی افزود: شفر می‌خواهد از جوانان استفاده کند ولی در اینجا تماشاگران صبر و تحمل ندارند البته باید قبول کنیم او یار هم ندارد. مثلاً علی کریمی چند بار مصدوم شده و دست او بسته ماند، یا در فاز حمله تبریزی تنها است و آن بازیکنان جوان در کوران مسابقات نمی‌توانند کار را دربیاورند. نمی‌دانم چرا روح‌الله باقری بازی نمی‌کند ولی اعتقاد دارم اگر شفر از او استفاده کند خیلی خوب است.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با اشاره به کیفیت بازیکنان خارجی استقلال گفت: کاش بازیکنان باکیفیت‌تری جذب می‌شدند حتی طارق همام هم بازیکنی نیست که کار را برای استقلال دربیاورد و او هم یک بازیکن معمولی است.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا تعویض مربی در شرایط فعلی راهگشا است، گفت: اصلاً این موضوع صلاح نیست چون شفر با تیم استقلال آشنا است و کیفیت خود را هم نشان داده البته او هم در برخی اتفاقات مقصر است ولی باید بپذیریم جوان‌ها باید ۱۰ دقیقه یا ۱۵ دقیقه برای استقلال بازی کنند. همانطور که گفتم هوادار صبر ندارد و با وجود آنکه می‌داند این تیم خوب یارگیری نکرده و بازیکنان مصدوم جذب این تیم شده‌اند از کیفیت استقلال انتقاد می‌کنند چون نتیجه می‌خواهند.

دین‌محمدی در پایان با اشاره به برگزاری مراسم سالگرد پورحیدری گفت: باشگاه استقلال من را دعوت کرد ولی جا دارد از فتحی تشکر کنیم که به فکر پیشکسوتان است و این کار او یک دنیا ارزش دارد.

انتهای پیام/