به گزارش پارس نیوز، 

داریوش شجاعیان بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران در مورد شرایط این تیم گفت: بچه ها تلاش خودشان را می کنند و من هم امیدوارم این تلاش ها بی ثمر نماند و بتوانیم دوباره دل هوادارانمان را بدست آوریم. هوادارانمان این روزها از نتایج تیم راضی نیستند و از دست ما عصبانی هستند.

او ادامه داد: تیم استقلال پتانسیل این را دارد که بهتر از این ها نتیجه بگیرد. در این مدت تیم ما واقعا بد شانسی آورده است. مصدومان زیادی داریم و از فصل قبل هم بازیکنان کلیدی مان را دیگر در اختیار نداریم.

شجاعیان در مورد راه خروج از این بحران گفت: همه باید دست به دست هم بدهیم تا استقلال را از این شرایط نابسامان خارج کنیم و بتوانیم در لیگ امتیازات بیشتری را بدست آوریم. خداروشکر روز به روز شرایط تیم بهتر می شود و امیدوارم با نتیجه گرفتن دل هوادارانمان هم شاد کنیم.

او در مورد شرایط خودش بعد از مصدومیت طولانی مدتش گفت: در حال انجام دادن تمرینات اختصاصی ام را کنار زمین هستم و از نیم فصل دراختیار باشگاه قرار می گیرم.

شجاعیان در مورد مشکل قراردادش با استقلال و ماشین سازی گفت: جلسه کمیته تعیین وضعیت برگزا شده است و این موضوع به شکل کامل حل شده است و در حال حاضر در اختیار باشگاه استقلال هستم.

انتهای پیام/