به گزارش پارس نیوز، 

به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، هادی مباشری، معاون اجرایی باشگاه استقلال درباره شایعه تغییر محل برگزاری دیدار استقلال و سایپا گفت: ما پیش از این به سازمان لیگ اعلام کردیم که آزادی ورزشگاه تحت اجاره استقلال است و این ورزشگاه را به سازمان لیگ در ابتدای فصل معرفی کردیم و نمی توانیم در زمین دیگری به میدان برویم.

مباشری در واکنش به این موضوع که مسئولان مجموعه آزادی اعلام کردند نمی‌توانند میزبان استقلال و سایپا باشند، بیان کرد: حق داردند این را بگویند زیرا آنها می‌خواهند زمین را برای دیدار آسیایی آماده کنند، اما ما نیز نمی‌توانیم در زمین دیگری به میدان برویم و به همین دلیل بازی باید به زمان دیگری موکول شود. شرایط مصدومیت بازیکنان ما و عادت بازیکنان به دیدارهای خانگی در آزادی اجازه نمی‌دهد که ما ورزشگاه خود را تغییر دهیم.

معاون اجرایی باشگاه استقلال درباره تغییر برنامه دیدار با پدیده، بیان کرد: دوستان فراموش کرده بودند که بازی فینال 19 آبان برگزار می‌شود و بازی ما که 2 آبان بود را به 18 آبان منتقل کردند و حالا متوجه این موضوع شدند. موضع باشگاه در این باره نیز کاملا مشخص است و ما در ورزشگاهی جز آزادی به میدان نخواهیم رفت زیرا منافع هر باشگاهی این است که در استادیوم خانگی به مصاف حریفان برود.

انتهای پیام/