به گزارش پارس نیوز، 

امیرحسین فتحی سرپرست باشگاه استقلال تهران در واکنش به اخراج فرشید اسماعیلی و روزبه چشمی از تیم استقلال گفت: سرلوحه فعالیت در باشگاه استقلال نظم و اخلاق است و ما حتی حاضر هستیم برد و قهرمانی را فدای نظم و انضباط کنیم. سرمربی تیم نسبت به این موضوع بسیار مسمم است و به دستور او این 2 بازیکن از تیم کنار گذاشته شدند تا از این به بعد شاهد نظم و اخلاق بیشتری در تیم استقلال باشیم. هرچقدر بتوانیم نظم و انظبات را در باشگاه استقلال گسترش دهیم در رسیدن به قله های افتخار راحت تر خواهیم بود.

او در مود اینکه درگیری این 2 بازیکن به خاطر شرایط مدیریت تیم بوده است گفت: اصلا این موضوع صحت ندارد و یک موضوع انضباطی درون تیمی بوده است و با تصمیم شفر این 2 بازی کن از تیم اخراج شدند. ما نیز به تصمیم سرمربی تیم احترام می گذاریم.

 فتحی سرپرست باشگاه استقلال در مراسم سالگرد درگذشت مرحوم پورحیدری گفت: منصور پورحیدری هیچگاه در استقلال سهم خواهی نکرد. همیشه از نظر اخلاقی سرآمد بود و خصلت نیکو او ورد زبان همه بود. یاد و خاطره او در نزد خانواده استقلال و جامعه ورزش باقی می ماند و اگر کاری انجام دادیم، بر حسب وظیفه است. امیدواریم با استعانت از خداوند، استقلال به روز‌های اوج بازگردد. بنده همه تلاشم را می‌کنم.

او افزود: برای اولین بار در تاریخ و بزودی با حمایت صندوق و کمیته پیشکسوتان، باشگاه پیشکسوتان استقلال را تأسیس می کنیم. دست پیشکسوتان فوتبال، والیبال، بسکتبال، کشتی و همه را می بوسم. سلطانی فر جلسه داشت و در این مراسم حاضر نشد، اما از داورزنی، احمدی و شاهرخ شهنازی که در این مراسم حضور دارند تشکر می کنم. سلطانی فر برای این جلسه به من پیام داد و نام و یاد ایشان را گرامی داشت و او را چهره ای فراموش نشدنی در ورزش معرفی کرد.


انتهای پیام/