به گزارش پارس نیوز، 

سیدرضا افتخاری بعد از قهرمانی تیم استقلال در جام حذفی، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در ابتدا جا دارد عنوان قهرمانی را به همه استقلالی‌ها و همچنین نمایندگان رسانه‌ها که شب و روز اخبار این تیم را پوشش می‌دادند تبریک بگویم. 

وی افزود: حساسیت فینال باعث شده بود تا کیفیت بازی پایین بیاید و استقلال مثل هفته‌های گذشته نباشد، درست است که مصدومیت‌ها خیلی من را آزار می‌داد، ولی امیدوارم مشکلات حل شود و نمی‌دانم چطور شد بازیکنان مثل روزهای قبل نبودند، این مشکلات باید ریشه‌یابی شود و با این شرایط نمی‌توانیم در آسیا نتیجه بگیریم.

افتخاری تأکید کرد: متأسفانه تیام هم مصدوم شد و من در رختکن دیدم که مچ پای او درد می‌کند، باید ببینم او به بازی بعد می‌رسد یا خیر. 

افتخاری تأکید کرد: شاید بازیکنان فکر می‌کردند ما از پیش قهرمان شده‌ایم و شاید اگر بازی ادامه پیدا می‌کرد به مشکل می‌خوردیم. 

مدیرعامل باشگاه استقلال در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه خواسته شما از شفر چیست، گفت: خواسته ما این است که کارش را با موفقیت پشت سر بگذارد، او در بدنسازی تیم ما نبود، حالا می‌خواهد خودش بدنسازی را برعهده بگیرد و کار راپیش ببرد. 

مدیرعامل استقلال در خصوص تمدید قرارداد دستیاران شفر گفت: همه دستیاران شفر در استقلال می‌مانند، البته قرار است مربی بدنساز بایرمونیخ به تهران بیاید و کار بدنسازی تیم را انجام دهد، ضمن آنکه این مربی فقط ۲۰ روز با ما قرارداد می‌بندد و سپس به کشورش برمی‌گردد، البته رقم قرارداد وی را خود شفر پرداخت می‌کند چون در توافق ما چنین موضوعی آمده است. 

مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص اینکه آیا بویان در استقلال می ماند یا خیر، گفت: این بازیکن مشکلاتی دارد و شفر به من گفت که او باید یک ماه به کشورش سفر کند و با خانواده‌اش دیدار داشته باشد. طبیعتاً اگر او به کشورش سفر کند مشکلاتش حل خواهد شد و از لحاظ روحی در شرایط خوبی قرار می‌‌گیرد. 

وی در پایان در پاسخ به این سؤال که آیا کادر فنی نمی‌تواند بازیکن خارجی بگیرد، گفت: به هر حال ما چون مشکل ارزی داریم باید در اینگونه مواقع مراعات کنیم و دقیقا شرایط همین طور است ما هم به شفر گفته‌ایم که نمی‌توانیم بازیکن خارجی بگیریم. 

انتهای پیام/