به گزارش پارس نیوز، 

پس از شکست ۲-۰ تیم پرسپولیس مقابل کاشیما آنتلرز در دیدار رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۸، علیرضا بیرانوند دروازه بان ملی پوش کشورمان در گفتگو با سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) علت اصلی این شکست را از دست رفتن تمرکز هم تیمی هایش در نیمه دوم دانست.

بیرانوند گفت: " بازی را خیلی خوب شروع کردیم و یکی دو فرصت خوب گلزنی ایجاد کردیم که متأسفانه راهی به دروازه حریف پیدا نکرد. در نیمه دوم تمرکز خودمان را از دست دادیم و دو گل دریافت کردیم. این اتفاقی بود که افتاد و دیگر نمی‌توانیم کاری بکنیم. حالا باید روی کنیم آماده‌سازی مناسب برای مسابقه بعد تمرکز کنیم. "‌ای اف سی می‌نویسد، تیم ایرانی با این وضعیت بیگانه نیست، این تیم در راه رسیدن به فینال دیدار‌های رفت برابر الجزیره و الدحیل را واگذار کرده بود؛ و بیرانوند که شاهد جبران شکست در مرحله یک هشتم نهایی و یک چهارم نهایی بوده، مطمئن است که آن‌ها روز ۱۰ نوامبر (۱۹ آبان) می‌توانند بار دیگر از فرصت بازی در خانه استفاده کنند.

گلر پرسپولیس افزود:" ما هنوز امیدمان را از دست نداده‌ایم و شکی نیست که کاشیما آنتلرز کار سختی در تهران خواهد داشت. می‌دانیم که نمی‌توانیم این شانس حیاتی را مقابل هوادارانمان از دست بدهیم. ما برای قهرمانی خواهیم جنگید و صد درصد مطمئنم این اتفاق رخ می‌دهد.

بیرانوند در پایان گفت: قول می‌دهم اجازه نخواهیم داد هواداران‌مان پس از بازی برگشت، با ناراحتی به خانه‌های خود بازگردند. امیدوارم آن‌ها باز هم ساعت‌ها مانده به آغاز بازی، ورزشگاه را پر کنند. از هواداران‌مان می‌خواهم که از الان از ما حمایت کنند و به ما انرژی بدهند. امیدوارم اتفاق ویژه‌ای رخ دهد.

کاشیما آنتلرز اینجا از حمایت هواداران خود بهره برد. فکر می‌کنم این تیم با تشویق تماشاگرانش قوی‌تر شد، اما شک نکنید که آن‌ها در بازی برگشت، مسابقه سختی خواهند داشت. ما ثابت کرده‌ایم که می‌توانیم به بازی برگردیم و تیم‌های قوی‌تر از کاشیما آنتلرز را شکست دهیم. امیدوارم این بار هم چنین کاری بکنیم.


انتهای پیام/