به گزارش پارس نیوز، 

مسلم مسیگر، بازیکن تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در حاشیه مراسم بدرقه تیم ملی فوتبال ساحلی مردان به مسابقات جام بین‌ قاره‌ای در امارات، بیان کرد: صبح ( یکشنبه ) راهی دبی امارات می شویم تا در مسابقات  بین‌ قاره‌ای بتوانیم نتایج خوبی بدست آوریم و از شان فوتبال ساحلی ایران  و همچنین از عناوین مان در ۶-۷ سال گذشته دفاع کنیم. هدف مان در مسابقات قهرمانی است و تلاش می کنیم تا در این آزمون سخت سربلند بیرون بیاییم. پس از مسابقات جام جهانی، رقابت های بین قاره ای، مهم ترین تورنمنت فوتبال ساحلی محسوب می شود و ۸ تیم برتر دنیا در امارات هستند و از شانس بدمان، با تیم های آمریکا، روسیه و تاهیتی همگروه هستیم و تمام این کشورها در رده رده بندی فیفا از رده یک تا پنج هستند و هدف مان ابتدا صعود از مرحله گروهی و سپس قهرمانی است.

او افزود: رده بندی نشان می دهد، تیم ملی فوتبال ساحلی ایران بهتر از روسیه و تاهیتی است اما اختلاف مان زیاد نیست و قطعا حریفان روی فوتبال ساحلی ایران حساب با کرده اند و بیشتر از ما می ترسند. پس از حضور مارکو اوکتاویو به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی، شرایط خوبی پیدا کردیم و حدود یک ماه است که لیگ تعطیل شده و اردوی خوبی را در پرتغال سپری کردیم و ۳ روز پیش تمام شد.

مسیگر در پایان گفت: حدود ۷۰ - ۸۰ درصد تیم مان تغییر کرده و جوانانی که در لیگ عملکرد خوبی داشتند، به تیم دعوت شدند و می توانند تونایی های شان را به نمایش بگذارند و بازیکنان با تجربه هم تلاش می کنند تا تجربیات شان را در اختیار آنها قرار دهند و امیدواریم نتایج خوبی بگیریم. 


انتهای پیام/