به گزارش پارس نیوز، 

تیم فوتبال پرسپولیس ساعت ۹:۳۰ فردا شنبه در دیدار رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا در ژاپن به مصاف تیم کاشیما آنتلرز می‌رود.

کمال کامیابی نیا هافبک پرسپولیس در این خصوص گفت: ما هر دو بازی کاشیما در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا را تماشا و سبک بازی آن‌ها را بررسی کردیم. می‌دانیم که دو بازیکن خطرناک کاشیما بازیکن شماره ۹ و ۱۸ (به ترتیب یوما سوزوکی و سرجینینو) هستند. این دو نفر بازیکنان بسیار خوبی هستندو باید توجه ویژه‌ای در جریان مسابقه به آن‌ها داشته باشیم. باید بهترین نمایش را داشته باشم و مانع رسیدن توپ به آن‌ها شوم.

هافبک پرسپولیس تصریح کرد: می‌دانم که پست بازی من خیلی مهم است، ولی سرمربی همیشه به من می‌گوید علاوه بر کار دفاعی، باید روی کار‌های هجومی هم تمرکز کنم چرا که من هم باید با رساندن توپ به مهاجمان آغاز کننده حملات باشم.

کامیابی نیا در ادامه صحبت هایش با سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا، به مقایسه تیم‌های شرق و غرب آسیا پرداخت و گفت: در غرب آسیا، تیم‌ها در خانه خودشان بسیار قدرتمندتر از بازی‌های خارج از خانه هستند؛ بنابراین بازی خارج از خانه در غرب آسیا خیلی دشوار است.

وی افزود:، اما در شرق آسیا تیم‌هایی مثل کاشیما در خانه و خارج از خانه یکسان بازی می‌کنند. برنامه بازی آن‌ها (در بازی خانگی و غیر خانگی) تفاوت زیادی ندارد و همیشه برای پیروزی می‌جنگند.