به گزارش پارس نیوز، مشکلاتی که از ماه ها پیش در مجموعه شهرداری تبریز و برای فعالیت های ورزشی در این مجموعه ایجاد شد، همچنان به قوت خود باقی است تا حدیکه با وجود آغاز مسابقات باشگاهی بسکتبال، هنوز وضعیت شهرداری تبریز برای حضور در این رقابت ها مشخص نشده است.

بیست و هشتمین دوره مسابقات بسکتبال لیگ برتر باشگاه های کشور پنجشنبه گذشته با برگزاری ۴ دیدار آغاز شد. شهرداری تبریز یکی از تیم هایی بود که برای این دوره مسابقات اعلام آمادگی کرد. طبق قرعه کشی انجام شده، تبریزی ها در هفته اول لیگ برتر با قرعه استراحت روبرو بودند اگرچه در کل اصلا مشخص نیست آنها بالاخره در لیگ امسال شرکت خواهند داشت یا خیر. 

شهرداری تبریز سال گذشته در اولین حضور در لیگ برتر بسکتبال به عنوان قهرمانی دست یافت با این حال مسئولان مربوطه در مورد حضور دوباره این تیم در این رقابت ها به جمع بندی نهایی نرسیده اند. 

البته طی روزهای گذشته نشست های نتیجه بخشی در رابطه با حضور شهرداری تبریز در لیگ برتر برگزار شده اما این نشست ها همچنان ادامه دارد. قرار است امروز آخرین نشست برای تصمیم گیری قطعی در رابطه با شهرداری تبریز برگزار شود. 

ورژ آبکاریان مسئول کمیته مسابقات فدراسیون بسکتبال در گفتگو با خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: صبح امروز با مسئولان شهرداری تبریز در ارتباط بودیم. آخرین نشست تا ظهر امروز برگزار می شود و بر اساس آن تصمیم گیری قطعی انجام خواهد شد. 

مسئول کمیته مسابقات بسکتبال با یادآوری انصراف دانشگاه آزاد از لیگ برتر بسکتبال و اینکه بازیکنان این تیم آزاد اعلام شده اند، گفت: امروز هم تکلیف شهرداری تبریز قطعی می شود. بعد از آن در مورد پیگیری مسابقات و برنامه جدید آن تصمیم گیری می کنیم.