به گزارش پارس نیوز، استقلال در برهه حساسی قرار گرفته است. این تیم بعد از شروعی ضعیف و خداحافظی با لیگ قهرمانان آسیا ۳ بازی گذشته‌اش را با پیروزی پشت سر گذاشته و به دنبال چهارمین برد متوالی است که در این صورت از نظر روانی در شرایط ایده‌آل قرار می‌گیرد، اما شکست می‌تواند دوباره استقلال را بحرانی کند. وینفرد شفر به عنوان یک مربی سرد و گرم چشیده به خوبی این موضوع را می‌داند و سعی می‌کند بازیکنانش را از نظر روحی در وضعیت خوبی حفظ کرده و جمعه شب روانه میدان کند. 

سرمربی باتجربه استقلال دیروز دقایقی در جمع شاگردانش به صحبت پرداخت و گفت: موفق شدیم در ۳ بازی قبلی برنده شویم. ۲ بار در مسجدسلیمان به پیروزی رسیدیم سپس در یک زمین ناهموار سایپا را شکست دادیم و این‌بار در زمین خوب ورزشگاه آزادی بازی داریم که کمک می‌کند بهتر بازی کنیم. حریفان ما همه قابل احترام هستند، ولی بردن سپاهان برای‌مان خیلی مهم است. حریف ما سرسخت و قدرتمند است و از شروع لیگ نتایج خوبی به دست آورده و مقابل استقلال انگیزه‌های بالایی دارد، ولی من به توانایی تیم خودمان و شما بازیکنان اعتماد دارم و می‌دانم اگر خودمان باشیم و فوتبال خودمان را در ۹۰ دقیقه بازی کنیم، می‌توانیم برنده از زمین خارج شویم.

شفر در صحبت‌هایش خطاب به استقلالی‌ها ادامه داد: تیم ما بازی به بازی دارد بهتر می‌شود و هرقدر بیشتر ببریم، شرایط‌مان بهتر می‌شود. تا زمانی که همه با هم باشیم، یک دل و متحد دست در دست هم باشیم، هیچ‌کس نمی‌تواند ما را از هم جدا کند، بین ما قرار بگیرد یا بتواند جلوی موفقیت خودمان و تیم‌مان را بگیرد. تا زمانی که متحد باشیم، می‌توانیم ببریم. تیم ما قادر به شکست هر حریفی خواهد بود. باید برای بازی با سپاهان تمرکز داشته باشید. فکر نکنید، چون ۳ بازی را پشت سر هم برده‌ایم حالا یک بازی راحت در انتظارمان است. ما باید بدانیم تمام حریفان برای بازی با استقلال هم انگیزه دارند و هم برنامه، پس مؤظف هستیم هر مسابقه‌ای برابر هر حریفی را جدی بگیریم و از نظر ذهنی آماده باشیم و در میدان با تلاش بالا و عملکرد خوب به پیروزی برسیم.