به گزارش پارس نیوز، 

علیرضا بیرانوند بعد از صعود پرسپولیس در حالی که به نشست خبری رفته بود اظهار داشت: نمی‌دانم چه بگویم، بازیکنان خوشحال هستند و کار بزرگی کردند. خیلی خوشحالم که آن توپ را در دقایق پایانی گرفتم و معتقدم مهار آن دعای خیر مردم ایران بود.

وی ادامه داد: 90 میلیون ایرانی و 50 میلیون هوادار پرسپولیس دعا کردند تا آن توپ را بگیرم، بعد از جام جهانی با وجود پیشنهاداتی که داشتم  به آنها فکر نکردم و مزد زحماتم را گرفتم و به پرسپولیس کمک کردم،امروز سهم کوچکی داشتم و خوشحالم به فینال رفتیم، حتی اگر دوم شویم برای من فرقی نمی‌کند، از برانکو تشکر می‌کنم و معتقدم تمرکزش را برای فینال گذاشته است. به برانکو تبریک می‌گویم که با یک تیم جوان تلاش زیادی کرد و امیدوارم او بعد از ۴ سال که در این تیم حضور دارد بعد از قهرمانی در لیگ در آسیا هم نتیجه بگیرد.

بیرانوند ادامه داد: ما محروم بودیم و نشد بازیکن بگیریم، ماهینی مصدوم بود و عالیشاه با مصدومیت بازی کرد، برانکو با این شرایط تیم را به اینجا رساند، البته من با هواداران صحبت دارم، ساعت 11 تمرین داریم و آنها می‌توانند در کنار آنها باشیم. امیدوارم فردا همه به زمین تمرین بیایند و ما را حماتی کنند. دست تک تک عزیزان را می‌بوسم و رسانه ها سنگ تمام گذاشتند تا بازی خوب انجام بدهیم و به فینال برسیم.

وی در مورد اینکه از بین پنالتی رونالدو و ضربه سر ژاوی کدام را انتخاب می‌کند، اظهار داشت: گرفتن ضربه سر ژاوی خیلی به من چسبید چرا که بعد از حدود 40 سال تیم بزرگ پرسپولیس به فینال آسیا رسید. این ضربه را به پنالتی رونالدو ترجیح می‌دهم.

انتهای پیام/